innestelingsbloeding na IUI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Assiebassie, 23 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assiebassie

    5 jul 2008
    15
    0
    0
    Administratief medewerkster Verslavingszorg Utrech
    De Meern
    Hallo allemaal,

    Afgelopen zaterdag ben ik weer voor de 1e keer geinsemineerd. Nu had ik gisteren (4 dagen later dus) wat slijmerig bloedverlies. Niet extreem maar wel de hele dag door wat viezig bloed met slijm.
    Weet 1 van jullie wanneer het innestelen begint en hoeveel bloed je daar ongeveer bij kan verliezen?

    Ondanks 2 eerdere zwangerschappen is dit iets dat ik blijkbaar ben vergeten.
     
  2. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Normaal gesproken zou het eitje bij bevruchting na ongeveer 7 tot 9 dagen na inseminatie moeten innestelen. Bij ivf is dit na een paar dagen, omdat het bevruchte embryo dan direct word teruggeplaatst in de baarmoeder.

    Het zou eventueel wat (oud) bloed kunnen zijn, doordat er een vaatje is geraakt tijdens inseminatie of zijn de wonderen de wereld nog niet uit, en heb je een vroege innesteling gehad. Het zou dan nog alle kanten op kunnen.

    Succes met de IUI poging.

    Groetjes
    Elvira
     
  3. Assiebassie

    5 jul 2008
    15
    0
    0
    Administratief medewerkster Verslavingszorg Utrech
    De Meern
    Hoi Elvira,

    Ik heb het een en ander proberen te vinden hierover via google en daar kwam ik op een site iets tegen dat de innesteling al met 4 dagen na de bevruchting zou plaatsvinden. Ik vond het al erg vroeg dus vandaar mijn vraag hier.

    Nou maar hopen dat het 1 van de wondertjes is toch?

    groetjes en bedankt voor je antwoord
     
  4. Tinkerbel80

    Tinkerbel80 Niet meer actief

    Bij mij was het stipt 10 dagen na de behandeling. We hadden die dag gemeenschap gehad en toen er nog wat uitliep zag ik dat er wat bloed bij zat anders was het me denk ik niet eens opgevallen. Volgens mij was het maar een drupje ofzo.
     
  5. Assiebassie

    5 jul 2008
    15
    0
    0
    Administratief medewerkster Verslavingszorg Utrech
    De Meern
    ik ben bang dat het bij mij toch mis is gegaan. Ik had dus met 4 dagen wat bloedverlies en sinds gisteren (dag 9 na inseminatie) weer wat. Helaas nu ook met het gevoel dat ik moet gaan menstueren. Het zet nog niet door, het is wat viezig bloed, maar wel pijn in mijn buik net als tijdens mijn menstruatie

    Jammer, maar helaas, volgende poging zal hopelijk wel raak zijn.
     
  6. Srb

    Srb Fanatiek lid

    22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Sterkte, als het zo is...
     

Deel Deze Pagina