Wie is er verzekerd bij UMC zorg?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Wish2, Dec 21, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wish2

Wish2 Actief lid

Mar 1, 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wie is er verzekerd bij UMC zorg of heeft zich net aangemeld en al toestemming gekregen? Ik wil graag van verzekering overstappen.
    Werk je dan ook in een ziekenhuis?
    Ik krijg net namelijk door een medewerkster van UMC zorg te horen dat ik niet in aanmerking kom voor de aanvullende verzekering omdat ik niet werkzaam ben in een ziekehuis, je kan je dan volgens haar alleen verzekeren voor de babisverzekring, ik zei nog maar dat is toch niet meer zo, tegenwoordig mag iedereen toch voor aanvullend verzekeren bij UMC, ze bleef voet bij stuk en zei er ook nog bij, " u kunt het proberen maar u komt dan van een koude kermis thuis "
    Heel vreemd dit....
    Ik hoor graag jullie ervaringen

2. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    *leest mee

3. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

Oct 13, 2012
    1,385
    1,568
    113
    Ik ben net overgestapt en geaccepteerd... Werk niet bij een ziekenhuis. Heb aanvullend pakket genomen waarin 4e poging IVF wordt meegenomen.

4. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    Ik ben vorig jaar over gestapt en heb aanvullende pakket voor een 4de en 5de ivf. Werd aangenomen ondanks dat ik niet in een ziekenhuis werk.

Wat wel zo is dat als je in een ziekenhuis werkt je extra korting krijgt, die krijg je niet als je dat niet doet.

Zou het dus gewoon proberen/ doen!

5. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vorig jaar overgestapt naar UMC zorg, ook voor de vergoeding van een 4e en 5e ivf/icsi poging.
    Ik werk niet bij een UMC zorginstelling en begon aan de derde icsi poging. Geen problemen met aanmelden en werd "gewoon" geaccepteerd.
    Dus ik denk dat je verkeerd bent geïnformeerd!

6. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

Aug 21, 2013
    2,515
    966
    113
    Complete onzin. Staat zelfs op hun website.
    Je krijgt alleen geen collectiviteits korting.
    Gewoon aanmelden hoor.

Ik ben er 2 jaar verzekerd en heb een 4e en 5e icsi vergoed gekregen. Ook daarna heb ik besloten te blijven omdat ze veel vergoeden en snel uitbetalen na declaratie

7. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik zit bij UMC zorg, maar werk ook bij een UMC ;)
    Toch weet ik 100% zeker dat iedereen zich aan mag melden (ook aanvullend)!!!
    Alleen als je bij een ziekenhuis werkt krijg je daar bovenop nog collectiviteits-korting.

8. Annemar

Annemar Actief lid

Feb 7, 2015
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb me voor een aantal weken geleden ingeschreven bij het UMC en geaccepteerd! Ik ben niet werkzaam in een ziekenhuis of in de zorg. Ik heb nu 3 trajecten erop zitten en ben nu verzekerd voor de 4e en eventueel 5e traject vergoeding. Geen woord erover gehoord dat ik niet in aanmerking zou komen. Ik zeg gewoon aanmelden en je zou zien dat je gewoon geaccepteerd wordt.

Share This Page