Hoe de kleur heet zou ik niet meer weten. Geloof ook niet dat we nog een pot verf hebben met de naam erop.. Hadden het op de hele hoge muur op zolder. Daar zit het inmiddels niet meer. Hebben het wel nogsteeds (nu 10 jaar) in het hele trapgat (van begane tot zolder). Ondanks dat ie toen minder grijs, minder olijfgroen was dan ik hoopte, bevalt ie na al die jaren nogsteeds Hoop later een foto te kunnen sturen.
Wat een mooie kleuren! Ik ben er zelf nog steeds niet over uit welke kleur.... Wacht maar tot ik de sleutel heb en dan gewoon de knoop doorhakken...
hier ook jade groen. Karwei kleur laten mengen in op een historbasis. Want de karwei eigen merk klonterde Bekijk bijlage 630836
Wij wouden van histor de kleur laurier op de muur doen maar ik wou zeg maar wat accent muren maar mijn man vindt dat niet mooi die vindt dat je dan alles moet schilderen, maar heb wel een test potje laten maken, en het is wel een mooie kleur wij hebben het dan nu niet op de muur maar heb het een en ander nu aan accessoires met die verf gedaan ben nu toevallig bezig met een kaarsen houder groen te maken ipv de hout kleur