wie kent de organisatie www.liveyourtalent.nl ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sweetlakecity, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Daarnet kwamen ze bij ons aan de deur om stroopwafels te verkopen voor Live Your Talents
    Nog nooit van gehoord:$
    ik bekijk de site en denk hmmmmm....
    of ik ipv van stroopwafels een donatie wilde geven...nou zeg ik ik kijk wel even op de site wat het is. Vertrouw stroopwafelverkopers namelijk niet want we hebben wel eens een zwerver met stroopwafels gehad.;)

Iemand die dit kent?

Oja stel het is een nieuwe organisatie...vraag me dan af of dit nu een goede actie is zo snel.:) is er geen subsidie ed. Moet je nu al zo snel langs de deuren?
    Zou eigenlijk wel even willen checken of er echt een vergunning is. Ik weet dat bv de hartstichting en de Kankerstichting van te voren laten weten dat ze in week .. geld gaan ophalen.

2. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Zou even de plaatselijke politie bellen of ze een vent vergunning hebben....

Ken de organisatie niet overigens.

3. Sweetlakecity

was een knulletje van denk pak hem beet 17 jaar?
    Erg zenuwachtig en liepen nog een paar rond. Had een pasje maar dat zegt mij gewoon niets.
    Hmm is dat gek de politie zomaar bellen hiervoor?

4. Sweetlakecity

heb de politie al gebeld spannend...zal wel niets meer horen ervan maar die wisten van geen actie af...

5. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Nee is niet gek, voor hetzelfde is het een menneke die samenwerkt met wat grotere en sterkere mannen die via je trap naar boven lopen terwijl jij je portemonnee pakt...

Je kan maar niet voorzichtig genoeg zijn!!!
    Beter 1x te vaak gebeld als 1x te weinig...

6. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    live your talent.nl en live your talents.nl zijn 2 verschillende dingen volgens mij.. maar die live your talents heeft wel een kvk nummer kijk maar via google en dan kvk live your talents dan kom je op die info.. kan niet op de kvk site nu blijft hangen maar goed verder staat er weinig concreets op hun site staat niks op over verkoop aan de deur, wel dat ze jongeren die uit de roulatie zijn helpen aan werk enzo.. dus misschien kwamen ze daarom stroopwafels verkopen.. vraag me alleen af of dat mag als je een stichting bent? heb daar geen verstand van :p

7. Sweetlakecity

Volgens mij moet je altijd een vergunning hebben waarvan de politie vanaf weet.;)
    Tja en met zo site kom je niet aan mijn geld!

8. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ok ja daar heb ik geen idee van hoor, maar ik zou hetzelfde doen als jij zou ook niets geven :p maar had even gegoogled denk zal even laten weten wat ik tegenkwam.. maar ik zou daar ook echt geen geld aan geven :p zon pasje kan iedereen maken :p

9. Sweetlakecity

zo dacht ik ook. Nu kon die jongen er ook niets aan doen dat hij NIET te verstaan was.....haha vond hem te zenuwachtig doen.

Had ook al zitten googelen. Vind het vreemd. Verwijzing naar een engelse site enzo. Jammer dat ik nu niets meer hierover hoor. Misschien de huis aan huis krant donderdag ;)

Deel Deze Pagina