hoi ik vroeg me af wanneer je thuis mag bevallen? Ook heb ik een poll met wanneer jullie bevallen zijn, hadden jullie een moelijke zwangerschap of een 'rustige'? ben erg benieuwd
Hoi! Klopt vanaf 37 weken mag je thuis bevallen. Ik zelf ben in week 39 bevallen van mijn eerste zwangerschap. Groetjes Anna
Ik ben bevallen na 42 weken en één dag. De zwangerschap ging heel goed, dus ik hoopte thuis te kunnen bevallen. Maar ik werd helaas een medisch geval, de bevalling moest worden ingeleid De bevalling was heel erg zwaar, echt horror Na afloop dacht ik: dit was dus eens, maar nooit weer! Maar ja, een kind is wel erg leuk, en een broertje of zusje voor hem is ook wel leuk, alleen is maar alleen. Dus nu gaan we toch voor een tweede kindje, maar ik moet nog niet aan de bevalling denken
ik ben bevallen met 41+3 ik ben in het ziekenhuis bevallen omdat ik meconium houdendvruchtwater had.. vond de bevalling echt wel meevallen zou het zo weer doen en heb ook een heerlijke zwangerschap gehad ondanks dat het regelmatig 32 graden was
Ben bevallen met 36,3 weken. Ben de eerste 4 maanden super misselijk geweest,dan enorm veel last van mijn BI, vanaf 29 weken constant harde buiken, Bij 33 weken opgenomen in het ziekenhuis omdat ik weeen had en 2 cm ontsluiting(Elena wou al komen ) Gevolg:aan de weeenremmers en MOETEN blijven platliggen Dan nog een paar weken de hele dag en nacht door weeen die niet echt doorzetten...Bij 36,3 weken had ik een scheur in mijn vliezen en werd ik ingeleid... Dus mijn zwangerschap was alles behalve ideaal maar ik zou het zo opnieuw doen als ik zie wat ik ervoor in de plaats heb
Een drama zwangerschap van begin tot einde! Uiteindelijk bevallen met 39 + 5. Prima bevalling, in het ziekenhuis wegens medische indicatie. Ondanks de drama's van het zwangerzijn hebben we het toch ook over een tweede.
Ik heb een heel rustige zwangerschap gehad! Geen klachten gehad tot de laatste twee drie weken. Mijn bloeddruk was te hoog waardoor ik de laatste week in het ziekenhuis heb gelegen. Ons ventje lag onderste boven en dat in combinatie met het feit dat ik al een week over de datum heen was en de hoge bloeddruk hebben ze besloten om tot keizersnee over te gaan. Ik kijk terug op een hele mooie zwangerschap!
Ik heb van Ryan een heerlijke zwangerschap gehad op vermoeidheid de hele zwangerschap en de standaard kwaaltjes (maagzuur, opgezette enkels) na. Na 36 weken zwangerschap ben ik in het zieknhuis bevallen en heb een super mooie en redelijk snelle bevalling gehad. Ik wist meteen dat ik dat weer eens wilde ervaren. Nu ben ik de 1e weken misselijk geweest en nu ben ik nog erg moe, maar super vind ik het nog steeds.
Na een hele zware zwangerschap ben ik met 42 weken en 2 dagen van de eerste bevallen. Deze zwangerschap is totaal niet zwaar te noemen, dus ben benieuwd hoe snel dit mannetje eruit komt
37+6 weken. En lekker thuis! Bevallen vond ik niet echt leuk maar wel 10 keer beter dan zwanger zijn! Ik hoop weer thuis te kunnen bevallen! Ik heb al toestemming van WKZ en VK!
Hoi, Een hele zware zwangerschap gehad (letterlijk en figuurlijk, ben nl. 26 kg aangekomen, waarvan een groot gedeelte vocht, ben inmiddels ook al 15 kg kwijt). Maar (weer) een supersnelle (thuis)bevalling (5 uurtjes weeën en amper 3 keer geperst). Helaas wel 5 dagen naweeën gehad, dus dat was iets minder leuk, maar nu ik het wondertje elke dag in haar bedje zie liggen is het allemaal de moeite waard geweest! Ben trouwens bevallen met 37 weken en 6 dagen. gr. Naja