Ik ben nu 17 weken zwanger van een jongen 🍼. Vanaf het begin wisten we al dat hij Jayden zou gaan heten. Totdat de zoon van een collega van mij werd geboren en je raad het al..... Zij hebben hun zoon Jayden genoemd. zooo balen is dat. Gelukkig had ik wel wat meer Namen in gedachten en nu twijfelen we tussen Levi en Joël. Welke naam vinden jullie het leukst??
Ik heb gestemd op Joel (ben alleen benieuwd hoe je het uit wil spreken, want djo-wèl vind ik wat vrouwelijker klinken namelijk). Levi vind ik ook wel leuk, maar ik vind het jammer dat je die nu wat meer hoort.
Ik vind Joel op z'n Engels het mooist: dzjool, ongeveer. (Zoals in de prachtige game The Last of Us!) Met een J als in 'jump', en de middenklank dan dus een soort o als in 'boat'. Na die o kan nog een soort 'korte e'. Eén lettergreep dus, of bijna. Vind ik stoerder en mooier dan jooWEL / zjooWEL.
Je spreekt het idd uit als Djo-wèl . Mijn vriend blijft bij Levi maar dat komt tegenwoordig wel veel voor ja. lastig hoor, gelukkig heb ik nog even de tijd☺
Eigenlijk zou ik voor Jayden gaan. Niet omdat dat mooier is maar omdat dat De naam was en t slechts een collega is! Levi vind ik leuk, populariteit valt de laatste tijd weer mee geloof ik. Joel klinkt harder en ik hou niet van leestekens in namen.
Levi is een leuke naam, Joël vind ik niks. Maar als Jayden jullie naam is, waarom niet.. Het is in mijn ogen 'maar' een collega.
Levi vind ik leuker . Ook veel leuker dan Jayden trouwens . Maar dat heb ik omdat er opeens heeeel veel jongetjes genaamd Jayden rondlopen.
Dat is echt balen!!!!! Een goede vriendin van mij is a.s. zaterdag uitgerekend. Ze weten niet wat het wordt en ik vrees dat zij ook in ons namen-straatje zitten... Vind het best spannend! haha. We zijn zelf al zo ingesteld op dé naam. Dus ik hoop en duim dat zij ook niet 'onze' naam kiest. Ik vind Levi het leukst!
Levi vind ik heel leuk maar hoor je te vaak de laatste tijd, dat doet voor mij persoonlijk weer de das om waarom ik niet voor deze naam zou kiezen. Joël vind ik ook leuk. Wat betreft dat je collega's zoontje Jayden heet, ik zou er persoonlijk wel maling aan hebben omdat het maar een collega is en je die alleen op de werkvloer ziet als goed is en niet in je personal life. Evt. als optie Jaylen? Net even ietsje anders maar toch in die trant. Of Javey (Djeevie) ook een beetje in die trant.