Hoi, Ik ben ruim 36 weken zwanger maar we hebben nog geen naam voor onze zoon. We hebben wel een lijstje met wat namen Daimy Wesley Deyen Damiën Déan Jayden Jayson Welke naam vinden jullie het leukst of weten jullie nog andere namen? Alvast bedankt. Groetjes Natasja
Jayden vind ik leuk en Jayson (ik zou het persoonlijk dan wel Jason schrijven). Maar de allerleukste vind ik Dean! (ook zo geschreven, zonder streepje)
Ik vind Wesley erg leuk! Lastig hoor zo'n keuze maken, en dan gaan wij ook nog allemaal verschillende namen mooi vinden...
ik ga voor jayden,en dean is ook leuk. en mss vind je de volgende namen iets. delano,vince,dax,max,noah,dylan,joshua,roan,josh,jaimey,sam,jordy,mike
Ook allemaal totaal niet mijn smaak! (Sorry ) Maar Dean (zonder streepje dus) vind ik nog wel leuk dan! Succes ermee iig! Ik ben overmorgen 38 weken zwanger en wij hebben ook nog geen naam, dus het kan iig altijd nog erger .
Het is allemaal niet mijn smaak. Maar zo te zien houden jullie van engelse namen. Brian Justin Bradly Darren
Van jouw lijstje vind ik Jayden het mooist (schijnt de nummer 1 van de USA te zijn op dit moment) Ik vind Ryan ook leuk. Die past ook wel in jullie rijtje. Succes!
Als ik moest kiezen, zou het Dean of Jason zijn... De rest is echt niet mijn smaak... Maar smaken verschillen en het is jouw kind. Succes!