Elias vind ik een hele mooie jongensnaam. Hoor je niet al te vaak. Julian vind ik niet zo leuk, en daar worden er in mijn omgeving )werk in het onderwijs' op dit moment opvallend veel van geboren. Amelie voor een meisje vind ik een moioe naam. Succes met kiezen!
Niet zo mijn smaak, maar dat komt misschien omdat ik 2 meisjes ken die zo heten, en het daardoor dus eigenlijk een meisjesnaam vind...
Julian! Amélie: Lieflijke naam! Suggesties: Sebastiaan Laurens Constatijn Maurits Bastiaan Boudewijn Christophe(r) Diederik Florian Leander
Julius vind ik superleuk...! En Olivier ook, maar hier ook een vriend die het allebei niks vindt. Oja en ik had zelf Valentijn ook in het rijtje...
Niet helemaal mijn smaak, maar daar gaat het ook niet om. Ik vind de meisjesnaam echt perfect bij Olivier passen. Van de jongensnamen vind ik alleen Julius wat minder... Succes ermee!
Ik vind Julian het beste bij Olivier passen, maar Elias vind ik een leukere naam. Amélie vind ik persoonlijk niet leuk.
Zeker weten Julian. Amelie vind ik ook mooi (niet mijn eigen smaak, maar past heel goed bij Olivier).