hoi hoi allemaal, ik ben Aylaa en ben 19, Ik en mijn vriend gaan voor ons eerste kindje, Me vriend werkt als kok en ik zit in de zorg, We komen uit spaubeek limburg, ik weet dat ik nog erg jong ben maar dit is gepland, Ik wilde altijd al graag jong moeder worden en me vriend wil zelf ook jong vader worden, zijn er vragen dan hoor ik het wel, Fijne jaarwisseling allemaal! x
Hoi ayla , Veel succes en hopelijk is het snel raak ! Ik ben ook nog best jong maar bij ons was het ook gepland. Trek je niets aan wat anderen zegen Liefs M.
hoi welkom hier leuk zojong mama willen worden! Ben zelfook jong heb dochtertje van volgende maand 3,en zelf volgende maand 21, en gaan voor ons 2e wondertje. Hoop dat het het snel raak mag zijn voor jullie!!!
Veel succes gewenst in jullie nieuwe avontuur! Mijn moeder was 20 toen ze mij kreeg en ik ben nu 25 en heb mijn eerste kindje waarvoor we 2 jaar bezig zijn geweest. Heerlijk zo jong moeder zijn en zo'n jonge moeder hebben. Groot gelijk!
Welkom! En succes met zwanger worden Was zelf bij de eerste 18 dus ook jong niks aantrekken van de vooroordelen deze zullen toch altijd blijven
Hallo meiden, bedankt voor alle leuke reacties , jong moeder worden lijkt me gewoon heel leuk als het me gegund is, Fijne avond allemaal!
veel succes met zwanger worden. jong moeder zijn is ook leuk, ik was zelf 23 toen ik mijn eerste kreeg (is toch ook nog jong?) groetjes zoetje
Hoi hoi, heel veel succes!! Hier ook een jonge mama die het heerlijk vind om nu al moeder te zijn... ben 19 en heb een prachtdochter van 6 maanden... heerlijk!! hopen dat het bij jullie gauw raak is... groetjes..