Hallo allemaal Morgen ga ik een afspraak maken om mn spiraal te laten verwijderen en daarna gaan we er helemaal voor. Zelf ben ik helemaal happy en mijn man kan ook niet wachten tot we voor het eggie kunnen gaan. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd na het verwijderen van een spiraal??? liefs mammie in spe
welkom, hopelijk is het snel raak ik heb nooit een spiraal gehad dus ik kan daar niet over meepraten.
Ik hoop voor jullie dat het snel raak is, ik heb ook nooit een spiraal gehad dus kan hier ook niet over meepraten. Maar welkom op het forum
Hallo allemaal, Vanochtend ben ik bij mn nieuwe huisarts geweest om kennis te maken (ben pas verhuisd namelijk) en gelijk een afspraak te maken voor het verwijderen van m'n spiraal. a.s. Dinsdag gaat het gebeuren. Ik heb ook gevraagd of ze gelijk een uitstrijkje wil maken zodat ik weet dat alles in orde is. Wie van jullie laat of heeft ook een uitstrijkje laten maken voor de zwangerschap?? liefs mammie in spe
Welkom Mammie in spe. Ik heb geen ervaring met een spiraaltje of met een uitstrijkje dus daar kan ik je helaas niet mee helpen. Ik help je wel hopen dat je snel zwanger mag zijn.
dank je wel, ik hoop het ook en mijn partner nog veel meer...hihi die wil het al zo lang... ik laat het jullie weten als het zover is
ik zelf heb het niet gehad maar ik weet dat mijn achter buurvrouw na 1 maand na verwijdering al zwanger was. Welkom en succes met zwanger worden