Ik heb 80 zegels van olvarit gespaard en deze op gestuurd naar nutricia. Hier heb ik 4 code's van ieder 5 euro korting voor gekregen. Ik heb er maar 2 nodig gehad en heb er dus nog 2 over. Deze 2 code's bied ik te ruil aan tegen 1 etos babyzegelkaart.
Ja wil graag ruilen Had je 2 dgn geleden ook al een pb gestuurd. Die heb je dan vast niet gehad. Ik ga een nieuwe pb doen
Hoi hoi Ik heb ook nog wel een volle etoskaart voor je. tenminste als je nog een kaart hebt. Ik heb er eventueel ook wel twee, maar wie het eerst komt... Ik hoor het graag, mag in pb of hier. Kijk maar eventjes. Liefs
@ denemark, Heb je mijn 2e pb al gehad? @ conijn, ik heb nog wel 2 volle kaarten. ze moeten dan alleen nog naar nutricia voor een code. Heb je daar belang bij anders?
Hoi hoi Ja dat vind ik wel leuk. Ik zal even kijken voor je of ik de etoskaarten ook nog echt heb. Ik weet het eigenlijk 100% zeker, maar even checken voor de zekerheid. Ik laat het straks even weten. Groetjes
Hoi hoi Ik heb er zelfs wel 5 dus dat is wel genoeg denk ik haha!! Laat maar even weten hoe je het zou willen doen. Liefs ps: ik heb het geloof ik niet meer tegen je gezegd, maar ik heb de fles en spenen toch nog terug kunnen geven bij de etos. Wel het hoofdkantoor in moeten schakelen inderdaad. Die meiden vinden mij geloof ik wel iets minder lief nu haha!!
@ conijn, Nou zullen we dan zegelkaarten van olvarit = 2x 5 euro korting ruilen voor 1 babyzegelkaart? Fijn dat ze het hebben omgeruild. Wel schandalig dat je het hoofdkantoor hebt moeten inschakelen. Ze hadden er helemaal niet moeilijk over mogen doen. Jammer dan voor hun als ze je niet meer lief vinden Denk dat ze er van hun leidingegevende van dat gebied vast nog wel wat van te horen gaan krijgen. Dergelijke klachten/telefoontjes worden namelijk altijd doorgespeeld naar de winkel. Goed van je dat je wel het hoofdkantoor hebt gebeld! Ik stuur je een pb met mijn adres, stuur je die van jou dan ook even Groetjes Tessa