+1 Ik was gewoon blij dat ik mee mag doen en was benieuwd wie nog meer... Mijn topic is verplaatst, ik had het zelf in De Lounge gezet. Wilde geen discussie starten over bijvoeding ofzo...
Leeftijd is hier ook niet zo belangrijk...wat ik me afvraag is: wil je je in ruil voor een paar gratis potjes voor het karretje van een bedrijf laten spannen? Een aantal moeders gratis potten geven en er op rekenen dan die moeders heel blij en enthousiast gaan vertellen hoe blij ze met die potten zijn is voor een bedrijf stukken voordeliger dan het plaatsen van advertenties. Vraag me dus af: neem je die potten af en doe je er verder niets mee, of ga je de promotiematerialen die ze je ook geven ook verspreiden?
ook even off topic ik heb mijn dochter 13 mnd BV gegeven en ben met 5 mnd gestart met bijvoeding. geef mijn zoon ook BV en hij was(mede door zijn grote) gewoon aan bijvoeding toee. Maar ik vind het niet erg om gratis potjes en bijgevoegde informatie te krijgen en mijn vriendinnen vinden het niet erg om van mij dit zelfde te krijgen.
o ja dit zat in mijn pakket voor degene die benieuwd zijn: 6x potje banaan 6x potje peer 6x potje broccoli Verschillende infoboekjes over met starten met bijvoeding (zowel info over potjes als heel veel zelf te maken recepten voor groente en fruit)
Ach de potjes die ik ooit kreeg heb ik allemaal aan de voedselbank gegeven...mijn kinderen lustten ze gewoon totaal absoluut niet.
Ik ben zo benieuwd wanneer mijn pakket komt. Dirksmama, ik denk dat je standpunt duidelijk is hoor. Ik (en ik neem aan de anderen die hier schrijven en mee gaan testen met mij) vind het leuk om aan zoiets mee te werken en er hier over te kletsen. Die discussie vind ik nogal onnodig zoals ik al aangaf.
Ik vind de discussie ook niet nodig. Iedereen heeft zijn eigen mening over bijvoeding en daar is absoluut niets mis mee, het past naar mijn mening alleen niet in dit topic... Ben ook benieuwd of mijn pakket als bezorgd is Moet alleen nog even wachten voor we echt mogen beginnen met bijvoeden. Inderdaad leuk om te testen. Geen idee of olvaritpotjes het daadwerkelijk zijn voor mijn kinderen. Het meeste zal ik zelf voeding maken, maar vind het idee van potjes wel handig voor onderweg of drukke dagen. Zelf halen we ook weleens eten af ipv zelf te koken haha.
Zou je alleen misschien mijn vraag van pagina 1 willen beantwoorden? Ik ben gewoon heel benieuwd hoe zo'n test in elkaar zit. Moeten de ouders de producten proeven, vergelijken en vragenlijsten invullen oid?
Oh, maar in die link staat toch dat het gaat om een testpanel voor nieuwe smaken. Deze smaken stonden in 2010 ook in de winkel... ( nu snap ik niks meer van dat onderzoek )
Ok bedankt, heb het productinformatiepagina nu gelezen. ik dacht inderdaad verkeerd, dacht dat het ging om testen van nieuwe smaken door een steekproef proefpersonen oid. maar wat ik nu begrijp is dat jullie een gratis proefpakjet krijgen en daarvoor reclame moeten maken voor olvarit en dan vragenlijsten moeten invullen over marketingactiviteiten en bekendheid van de merk?
Ik heb het ook binnen. Hier banaan, wortel en bruine bonen met appel. Iedereen krijgt dus andere smaken.
Hier broccoli, bruine bonen met appel en die andere weet ik zo even niet meer, volgt dus nog. Ik proef trouwens heerlijk met Maegan wil wel weten wat zij eet en of het er ook echt naar smaakt....
Ik wist niet eens dat ik mee zou doen, had me wel opgegeven maar geen bericht ontvangen ofzo. Gisteren het pakket onverwacht in huis. Hier ook bruine bonen, banaan en wortel! Ik begrijp de sceptische reacties van bepaalde mensen, en ja, het is een vorm van reclame van Olvarit. Er wordt alleen niet gecontroleerd wat voor informatie jij erbij geeft. Het is de bedoeling dat je eerlijk jouw eigen ervaringen overbrengt. Ik ben niet tégen olavrit, maar wel vóór zelf koken. Ik kijk wel goed wat er in een potje zit en het moet herleidbaar zijn. Zowel de smaak als ook de ingrediënten. Bovendien vind ik het onnodig dat fruitpotjes extra gezoet worden. Zal dit dus ook niet snel kopen. Maar soms eens een potje wortel, broccoli of bloemkool bijvoorbeeld, best handig! Wij gaan lekker testen! @Dragonberry: Dus ook ik proef samen met mijn dochtertje mee..