In dit onderzoek was ik ook wel geinteresseerd. Waarom doet olvarit dit nou precies? Moeten meer mensen potjes aanschaffen? Hier laatst een potje gegeven, mijn dochter vond het super goor, zelf geproefd en ik kan het haar niet kwalijk nemen. Daarna nog een peuter maaltijd geprobeerd uit zo'n bordje, maar ook dat was echt niet te eten. Potje leek me wel makkelijk om te geven hier op vakantie, maar merk nu hier dat gewoon wat vers eten ook prima mee te nemen is. Maar goed, dat gaat redelijk off topic, ik vraag me echt af waarom olvarit dit doet. Wat de achterliggende gedachte hiervan is. Ik begrijp best dat deze dingen gratis krijgen leuk is, maar ik vind dit soort dingen toch maf. Ze hebben nu de gegevens van jonge ouders en ik zou zo bang zijn dat hier "misbruik" van gemaakt gaat worden. Maar goed, wellicht dat dit mijn eigen doem denken is.
Wij doen ook mee! Gister het pakket gekregen. Wij mogen bruinebonen met appel, wortels en broccoli proberen!
Ik heb wortel, bruine bonen appel en peer. Misschien een betje kor door de bocht maar als je het niet met potjes of op jonge leeftijd bijvoeding eens bent, waarom klik je dan in vredesnaam op eentitel olvarit eerste hapjes?
Omdat meer mensen oprecht geïnteresseerd zijn in de inhoud van de test. Wil je als producent je smaken verbeteren, lijkt het me dat het aan de ouders is om de hapjes te testen? Wat is anders de bedoeling?
Lijkt mij ook. Als ik m'n kind bloemkool geef, ongeacht of ik het vers geef of uit een potje, dan wil ik ook graag dat het naar bloemkool smaakt.
Dan bij deze excuses blijkbaar heb ik het verkeerd opgevat.. Denk alleen niet dat ze echt bezig zijn mtvsmaakverbetering (anders zou oa de bloemkool er toch wek iets naar smake ) maar denk dat het vooral een goedkope marketing campagne is. Ik maak alsnog bijna altjd zelf haar eten klaar. Maar dit is wel erg handig als ik moet overwerken of bij oppas...
oo ok nou idd zal wel slimme reclame zijn van ze! maar idd de gratis potjes zijn wel weer mooi meegenomen!
Olvarit heeft onze gegevens niet, dit gaat via een onderzoekssbureau, trnd. Daar kun je je aanmelden en vanalles testen. Het is inderdaad een vorm van reclame maken.
Oja, en in het boekje staan ook recepten om zelf verse dingetjes te bereiden trouwens. En een schema om in te vullen wanneer je baby wat proeft en wat hij er van vindt, handig en leuk. Dus ik ga er anderen blij mee maken en zeker niet bij het oud papier gooien!
De boekjes zijn inderdaad erg handig, bij de opa's en omas ligt er al eentje! Wouden ze zelf graag hebben. Hier overigens gister sperziebonen gegeven (niet uit het pakket) maar dat was geen succes, ze begon meteen te kokhalzen en te spugen. Maar het smaakt ook echt nergens naar! Dus hier geen sperziebonen mee uit een potje!
Hier altijd het boek opperdepop van de Albert Heijn gebruikt, super leuke recepten verdeeld in verschillende leeftijden! Echt een aanrader...
Dragonberry, dat had mijn oudste zoon ook van sperziebonen! Wij dachten dat hij er in zou stikken Ook nooit meer dat potje gekocht. Later at hij wel gewoon boontjes.
Wij gaan dit weekend het eerste hapje doen, leukleukleuk! Het wordt worteltjes denk ik. Ik hen trouwens al 2 leuke pakketjes voor andere proefmama' s gemaakt.
Dat boek hebben wij ook gehaald, superleuk inderdaad! Kan niet wachten om volgende maand aan de slag te gaan
Is 't echt een aanrader? Zag 'm in de AH in 't plastic dus kan 'm niet inkijken. Zijn het ook geschikte recepten om als gezin te eten? Wil haar zoveel mogelijk (zonder zout en rekening houdend met eventuele allergien) met de pot mee laten eten en pureren niet.
ik heb destijds recepten uit dat boekje ergens op internet gevonden ( weet echt niet meer waar), ener zitten best leuke gezinsrecepten in, om lekker te koken met basic ingredienten ( vooral bij babys tot ong 9 mnd waar je niet te veel verschillende smaken in 1 gerecht wilt hebben)
Ja dus Wij eten er nog regelmatig gerechtjes uit. Met name de gehaktschotel met aardappels, champignons, worteltjes en gezeefde tomaten is hier een succes!