Blije doos

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Biancaaa, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    Hallo allemaal
    Ik heb de blije doos van Prenatal aangevraagd (1e doos die je krijgt).
    Maar nu hoorde ik dat je er ook nog eens een Hostess bij krijgt..
    Is dat nieuw???
    En zijn die dozen nog een beetje de moeite waard??

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    blije doos is altijd de moeite waard. Bij de doos van de Etos krijg je na de bevalling altijd een verkoopster zeg maar bij... Maar misschien is dit tegewoordig veranderd?
    Etos dozen zijn in principe niet heel interessant, maar dat komt omdat die van de Prenatal zo mooi is ;)

Na de bevalling is de doos van de C1000 of Plus ook super :)

3. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    bij de doos van prenatal krijg je niet iemand op bezoek
    bij de doos van etos wel

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ik heb bij beide dozen niemand op bezoek gehad hoor

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik heb bij de prenatal doos niemand gehad.. en van de Etos bellen ze eerst of je er belang bij hebt.. Wimpel je ze dan toch mooi af ;)

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik heb van Etos wel iemand langs gehad. Vabn felicitas dus. Was in de war want dacht dat felicitas van prenetal was. Ik wilde graag die doos want de eerste doos (die je krijgt als je 7 maand zwanger bent) was echt de moeite waard. De tweede van prenetal krijg je als je baby 3 maand is. Maar die doos van etos (niet degeen die je op kan halen als je zwanger bent maar degeen die je krijgt als je baby al geboren is) ond ik niet de moeite waard van zo'n zeur aan de deur. Dat was ze echt! Toen ze door had dat ik niks wilde kopen moest je eens zien hoe snel ze toen opeens weer weg was. Zaten wat bladen in wat kortingen (van pampers wel altijd leuk) en een pakje opvolgmek een lepeltje voor je kindje.

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

heb die tweede etos ook afgewimpeld.
    Ik wilde geen stomme doos voor een doos. Hahahaa

8. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    ik heb trouwens al 3 bevestigingen gehad dat hij is aangevraagd..
    Is het nou zo dat ik straks 3x een afhaal coupon krijg? Nee toch?

9. Ellen291982

hahaha goeie:)

10. Duna

Duna Niet meer actief

Bij mij werd er ook vrijdag aangebeld voor de Felicitas doos, was net me zoontje aan het voeden en ik was nog niet aangekleed. Heb de de deur niet open gedaan en kreeg een briefje door de bus of ik haar wil bellen zodat ze me die doos persoonlijk kan overhandigen! Nou nee dus ik heb het briefje verscheurd ik hoef dat gelul niet. Komt nogal opdringerig over. Trouwens... ik heb die doos helemaal niet aangevraagd dus weet iemand hoe dat kan? Ik heb ook geen blije doos aangevraagd trouwens.

11. noralie

noralie Actief lid

18 feb 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya
    :) Wie heeft inderdaad bedacht dat dat een Blije Doos heet??? Volgens mij is die doos een stuk minder blij na de bevalling...

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Kruidvat en babydump hebben ook nog een doos he;)
    Vooral babydump is leuk, helemaal geen folders etc alleen maar handige dingen!

13. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    wanneer krijg je die van de etos? heb m al lang geleden aangevraagd, maar nog niks gehoord. paar weken geleden wel gemaild naar ze. en krijg je daarvoor een afhaalbon oid?

14. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Ik heb nou 2x online ingevuld en zelfs 1x in de winkel een bon meegenomen en per post verstuurd: Helemaal niks van teruggehoord, dus ik geef het op.
    Ach, ik had toch geen zin in zo'n Felicitasmens aan de deur..

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    als je bij de etos doos geen telefoonnummer invult komt er niemand langs. misschien tip?!!!!!

16. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik had die doos van Etos ook niet aangevraagd, maar later kwam ik erachter dat iemand anders jou ook kan opgeven voor die doos, zonder dat je te weten komt wie jou heeft opgegeven.
    Bij mij stonden ze opeens voor deur van Felicitas, geen telefoontje vooraf, helemaal niets. Was dus erg overrompeld...
    Ze beweerde dat ze mijn telefoonnummer niet had...

17. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Doos van kruidvat is een beetje waardeloos.

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Even nog een vraag over de blijde doos...
    Ik kwam er net achter dat ik die van mij dus tot afgelopen zaterdag op kon halen...heb helemaal het mailtje over t hoofd gezien.
    Zou ik toch kunnen proberen om op t halen of sturen ze die doos op?
    Want er is toch 1 doos die ze opsturen als je m niet komt halen?

19. Ellen291982

Ik denk dat ze daar niet moeilijk over doen. Leg je het gewoon uit. Ze zien wel dat je zwanger bent dus dat je die doos wel voor jezelf ophaald en dat je hem dus ook echt kan gebruiken.

Ik heb gister mail gehad. Ik mag bij prenetal de doos ophalen jippie! de eerste vab prenetal vond ik erg de moeite waard. En je krijgt er geen stom mens voor aan de deur. Beter kan niet!

Deel Deze Pagina