Wie weet nog een leuk uitje? We willen er morgen op uit... maar het ontbreekt ons, zoals zo vaak, aan inspiratie. Woonachtig op de Veluwe. En graag overdekt... onze ideetjes: - pluimveemuseum - watermuseum - oude ambachten- en speelgoedmuseum Terschuur Is dit wat voor een kleuter? En hebben jullie nog tips? Groetjes, Arri
Openluchtmuseum is nu een wandelpark. En burgers zoo is veel (niet alles buiten). Gezien de kou willen we echt graag iets binnen. is iemand bekend met de musea die ik noemde in het eerste bericht?
Watermuseum is vooral leuk bij lekker weer want er is een heel waterspeelparadijs buiten. Zonde als je daar nu geen gebruik van kan maken!
Ik weet niet waar je op de Veluwe zit maar de schatkist in Veenendaal is erg leuk (valt net buiten de Veluwe).
Ow oeps precies na het verzenden van vorig berichtje zie ik dat het om vandaag ging en je dus niets meer hebt aan mijn advies Waar zijn jullie uiteindelijk heen geweest...??
Bedankt voor jullie berichtjes! We hebben het pontje bij de Ijssel naar Deventer genomen. En zijn toen lopend naar het speelgoedmuseum gegaan. Erg leuk en een groot succes bij beide meiden (4,5 en 1,5). Ze hebben hun ogen uitgekeken en zijn lekker actief bezig geweest. Daarna nog een rondje door de Lebuïnuskerk en weer terug met het pontje. Een geslaagde dag!! Enne... ik weet het, Deventer ligt niet op de Veluwe... Groetjes, Arri