zonder dat ik erbij nadacht gaf ik sophie laatst voor het eerst sperzieboontjes uit zon potje, ze zat lekker te smakken, tot ik erachter kwam dat het groenten was en natuurlijk warm "moest" zijn. dag later heb ik het groentenhapje opgewarmd, maar ze eet (vooral de eerste hapjes) nog zo langzaam, dat wanneer ze echt lekker eet de groenten alweer koud zijn. ik zal dus iig zon warmhoudbordje bij de hema gaan kopen. wie geeft de groenten nog meer koud?
Ik niet iig. Hij vind t warm en koud lekker hoor, maar merk dat ie warme groenten meer waardeert. Fruit gaf ik in het begin op kamertemperatuur, maar nu uit de koelkast, zomer's helemaal lekker dan natuurlijk.
Ik heb ook de groente vanaf de eerste keer opgewarmd ook om het verschil duidelijk te maken tussen warm eten en "lekkere" tussendoortjes... Hmmm... Zoals ik het hier neer zet klinkt het niet echt logisch, maar toen ik het bedacht had klonk het me volstrekt logisch in de oren..
Nou als de groenten koud zijn, dan houdt Louise gewoon haar mond dicht hoor hihi krijg er niks in! Het warmhoudbordje van de Hema hebben wij ook, werkt super, maar ik vul hem wel met gekookt water, dan blijft het nog iets langer warm.
heb vanavond de bruine bonen toch maar warm gegeven en ze heeft een half potje op. bij gebrek aan een warm houd bordje, maar een grote kom gevuld met kokend water en daarin een kleiner bakje gedaan en daar dus in de bruine bonen die warm werden.
Je kan ook het schaaltje waar je het in doet eerst voorverwarmen. Dan blijft het eten ook langer warm
Of misschien heb je al een flessenwarmer? Daar passen ook van die plastic baby bordjes bovenop! Ook erg handig!
Ze heeft het hier ook wel eens koud gekregen, we zaten in de auto rond etenstijd en ze had honger, maar ze smikkelde het groene prutje net zo lekker op als dat ze haar warme hapjes eet. Maar normaal warm ik het altijd op, soms doe ik het in een warmhoudbordje, maar meestal gewoon in een schaaltje.
Hihi ik had dat ook, voelde me zo stom. Dacht dat ik de enige was, niet dus Ik maak het nu wel warm, meer lauw. Ze vindt het lauw lekkerder dan warm.