En hij is gestart! Spannend! Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar de tijd van Bob de Jong, zowel op deze rit als de 10km. Jammer dat Sven niet als laatste mag. Hoewel: nu moet hij gewoon voluit gaan. Kan ook mooi zijn!
Uhmmm.. 't IJs lijkt niet geweldig en daar zullen de andere ook last van hebben. Toch denk ik dat het sneller kan. Het is nu wel een Olympisch record maar ja... 't Zijn de Olympische spelen en er komen nog een paar sterke schaatsers die ook alles geven. En ook getraind hebben voor een OR. Spannend! Die Shani was nergens, trouwens. Jammer, die mag ik stiekem ook wel. Ik ben benieuwd hoe Bob het gaat doen!
hij zei vanmiddag 6.11 te willen halen...ben benieuwd of hij zelf tevreden is met de 6.14 die hij reed....maar hij ging wel goed he
Zo... die Lee! Knap hoor! Die hield nog wel over, maar Bob was echt stuk. Jammer hoor. Ik had het Bob de Jong wel gegund. Duimen voor de 10 km dan maar!
Bob zat echt stuk idd...maar toch mooie tijd neergezet...idd hopelijk op de 10 km is het zijn beurt nu Fabris aan de beurt...ben benieuwd
Maar dat ijs! Het is op tv natuurlijk niet helemaal goed te zien, maar het ziet er echt waardeloos uit! De tijden zijn op zich niet verkeerd, maar die baan ziet er niet uit alsof je bang moet zijn uit te glijden.
idd...schijnt heel zacht ijs te zijn en de luchtvochtigheid hoog en te warm in de hal...dus dat rijd zwaar naatje natuurlijk..zeker met zulk ijs zijn de tijden toppie hoor.
Ohhh... en dan kan ik daarna EINDELIJK naar bed. Ik ben MOE! Doorschaatsen mannen... Maar niet tè hard natuurlijk.
wat is dit gezellig zo trouwens zeg...kijken en kletsen erover tegelijk maar ook ik ga hierna mij bedje opzoeken hoor hahahah
Haha, super he! Werd best even spannend toen die Koreaan zo dichtbij kwam, maar errug gaaf zo! Slaap lekker allemaal.