Joh, dat jullie gewoon doorkletsen Man, zit hier met een trillende navel. Maarrrrrrrrrr, HIJ HEEFT UM!!!!!!!!
Hhahaha, ja sorry, timetable van gister zo klakkeloos overgenomen van internet, zie ik inderdaad heel de wedstrijd van vanavond er niet tussen staan, Sorry!! voortaan toch beetje beter opletten oepsie hihi maar yeeeeeeeeeeeaaaaaaah!! waarom trouwens geen medaille ceremonie achtig iets? alleen een zielig bossie bloemen vind dat toch wel het leukste haha! hebben het wel meteen gevierd hiero haha schaatsvirus hier trouwens te pakken, schijnt dat ik morgen ook moet gaan schaatsen haha
Vandaag is de medaille ceremonie.. Die zal wel op een vaste plaats gehouden worden denk ik.. Op een plein ofzo, net als toen in Turijn?? Jep vanavond is de 3 km voor vrouwen, start om 22.00uur
Joehoeeeeeeeeeeeee goud voor Sven! wat goed he! de 1e plak is binnen. weet iemand hoelaat de medaille uitreiking is vandaag?
ooow wat goed! dank je! weet ik dat ook weer, ik kon me er dus helemaal niets meer van herinneren/voorstellen! haha weet best nog wel veel van Turijn maar dat dan weer net niet, thnx!
vanaaf 500 m die Jan Bos...helemaal alleen starten.... ik denk niet dat het veel wordt vanaaf. maar ga wel kijken hoor... dus zometeen even een dutje doen en daarna voor de buis
Nou gaat lekker daar in Vancouver, ik geef het op, ik ga slapen morgen gaat de wekker weer vroeg. enne, er wint vast geen NL-er haha
pff ja heb de 1e rit afgekeken en ben toen om half 4 maar gaan slapen, vond het iets te spannend om halverwege al te gaan slapen maar om bij de 2e dweil vielen mijn oogjes dicht haha ben benieuwd naar vanavond, gelukkig nu wel op een goed tijdstip.
nu de dames...toch neit zo spannend als de heren vind ik, maar goed...ga wel kijken!(ben aan t kijken) baal wel dat de mannen morgen weer zo laat komen, moet namelijk do naar de huishoudbeurs dus op tijd eruit!
heb ik nou net gemist wat er met annet is gebeurd.... mn oudste dochter was wakker op dat moment en had gedroomd. Heb de rest wel nog gezien... Margot 4e geworden, net geen medaille...jammer
arme annet en had goede hoop voor margot, maar helaas net geen podium voor haar.. zin in vanavond! ik vind de mannen ook leuker hihi
Joehoe...eindelijk weer 2 medailles voor nederland! Maar ow wat zonde van Margot Boer zeg....ze ging zo goed maar op het laatst liet ze het echt liggen.... En dan annette gerritsen...net 0.02 sec te langzaam voor nr 1.... zonde hoor... maar gelukkig wel zilver en brons!
Jaaa goed gedaan hoor! vond het wel leuk voor de dames Gerritsen die revange neemt en van Riessen die gun je het gewoon haha zonde van Boer indd.. had er veel meer uit kunnen halen.. Wust ben ik beetje op uit gekeken..
Joeppieeee!!!! moet wel zeggen dat ik het steeds minder goed vol hou hoor haha maar toch tot het einde gekeken, en wat had ik toch een 'lekker puh' gevoel naar Davis toe