Hier ook wel even een traantje.. Zo'n raar jaar voor haar, met hoogte en dieptepunten. Gister nog net helemaal niets en nu dit.
Was erg leuk om te zien. Weer een twee en drie deze spelen kunnen niet meer stuk. Goed gedaan dame.s en heren en misschien nog een paar aankomende dagen. Zou erg leuk zijn. ze hebben het verdient.
Het is toch ongeloofelijk! Wat een landje! Weer een volledig oranje podium. Nr.2 op de medaillespiegel....ik ben echt helemaal trots. Ook ireen is een beetje teleurgesteld dat ze zilver heeft en niet goud. Begrijpelijk hoor. Maar wat schaatsen ze allemaal goed Dutch skating Dominance!!
Hier nog 1 vooral toen Jorien dr interview gaf en in tranen uit barstte om dr vader hield ik het niet meer. Wat een topprestatie voor ons kleine kikker landje. Alleen maar op schaatsen en snowboarden actief en dan zoveel medailles , echt top gedaan !
Vind het dan ook weer mooi dat ze haar gouden medaille zo zou willen inruilen voor een medaille bij het shorttrack. Daar traint ze natuurlijk ook al jaren voor.. Bijzonder ook zo hard te gaan op de langebaan. Hopelijk kan ze dit meenemen voor de 1000m shorttrack en alsnog haar felbegeerde shorttrackmedaille halen.
Ik vind het bizar dat ze uitspraken doen dat ze het zo om zouden ruilen voor brons bij de shorttrack. Start dan niet op de lange baan, want een Wust wil die gouden plak dolgraag. Ben het helemaal eens met de uitspraak van Rintje.
Ja is ook wel weer bizar. Snap het ook wel, maar is inderdaad ook wel weer not done eigenlijk. Maar ik denk dat bijv Wust of Kramer (als die mee had gedaan) op de 5000 of 1500 bij een gouden plak daar en niet op 'hun' afstanden mogelijk ook zoiets gezegd hadden. Maakt het natuurlijk extra zuur voor Wüst die juist volledig gericht was op onder andere deze 1500m. Maar ik snap het ergens weer wel. Ter Mors traint al jaren om een historische medaille te gaan halen bij het shorttrack. Beetje dubbel dus.
Ze mag zeggen wat ze wilt. Heb het niet gehoord. Ze heeft hem gewonnen haar hart ligt ergens anders.Mag ze dat dan niet zeggen nou echt wel. Ze heeft hem gehaald. Zij en niet iemand anders. En met Wust hoeven we geen medelijden te hebben. Ze komt niet met legen handen naar huis zelfs tot nu toe al met drie en met de spelen daar voor. Misschien beseft de winnaar van het goud nu nog niet helemaal dat ze het gewonnen heeft en haar hart ligt bij de andere kant van het schaatsen mag alles mag.
Heeft ze dat gezegd ja? Pfff, ik vond d'r al niks .... Meeleven doe ik niet bij al het goud, vooral met de mens erachter. Met Sven heb ik ook niet veel; da's ook zo'n ijskonijn.
flauw vd concurrentie en wat ik begreep: niet goed voor de toekomst van de schaatssport op de OS. Jammer dat ze het geeneens gaan proberen