Nou idd . Maar moet ook zeggen ben wel trots hoor op ze. Er is maar een sport die ik bekijk en daar is schaatsen er een van. Al halen we geen ene gouden zilveren en of bronzen plak. Ben al trots op ze hoe veel ze nu al behaald hebben,.20 in totaal. Derde plek ranglijst. ( het nu nog zo is weet ik niet niet meer gekeken na 18.00 uur). Dan zijn nog deze spelen wel heel erg fantastisch verlopen.
Man man ben ik weer niet thuis. Wel bij een vriendin dus ik eis gewoon dat de tv daar aan mag In welke volgorde staan de dames op 1 2 3 denken jullie?
Knap hoor, een PR van Wust. Benieuwd wat Nauta gaat doen, echt nog een jonkie. En die Pechstein, haha blabla. Wat een akelig figuur vind ik dat. Altijd al gevonden.
Wat knap van Wüst toch weer. Gewoon een pr rijden hier op dit ijs! En keibeuker.. Geweldig na het debacle 8 jaar terug! Mooie dag toch weer!
Ireen heeft een mooie tijd neergezet en mag zeker tevreden zijn! (en dat is ze ook) bobsleeën ook netjes hoor, oke geen medaille maar 4e is echt super, hadden ze vast niet verwacht!
Ik vond het echt een supermooi moment toen het dochtertje van Kleibeuker naar haar toe kwam... zooo schattig