Vanmiddag genoten van het turnen. En ik moest wel heel erg wennen aan dat veld met grijstinten van drie tegen drie basketbal
Mooie atletiek gezien vanavond. Inderdaad de twee heren die door zijn naar de finale van de 1500 meter. En de spannende finish bij de 100 meter van de heren. En vanmiddag het wielrennen van de dames. Knap van Marianne Vos dat ze weer een medaille weet te winnen.
Duplantis? Dat vind ik ook zo'n fantastische sporter. Ik vond de 'show' (je kunt het eigenlijk geen show noemen, er gebeurde fewoon niks) voorafgaand aan de 100 meter echt te lang duren. Leek mij voor de sporters ook niet fijn.
Wat een mooie avond weer bij de atletiek. Siffan Hassan zeer knap met een zilveren medaille op de 5 km. En ben benieuwd of Duplantis een wereldrecord gaat springen. Die 6.10 meter zag er heel gemakkelijk uit.
Kipyegon is gediskwalificeerd wegens duwen. Ik ben het er niet zo mee eens. Degene die ze duwde, duwde haar ook zowat de baan af. Tsegay. Die duwde Hasan ook van de baan vorig jaar tijdens de WK waardoor ze viel.
Ohja ik heb eerder in de run indd wat gedrang en geduw gezien, durf niet te zeggen wie de schuldige was. Nou toch nog zilver dan, mooi!
Die 'show' kwam blijkbaar doordat er iemand de baan op probeerde te komen. Die hebben ze er eerst af moeten halen. Ik begreep dat de lopers het zelf ook niet opgemerkt hebben wat er speelde.
Ik vond het heeeel langdradig. Maar, wel met een heel mooi resultaat! Die vrouwen die na een zwangerschap gewoon weer op het hoogste niveau sporten. Respect!
Oh echt? Totaal niet mee gekregen. Gelukkig niet gelukt. Je zult ineens iemand er tussen hebben lopen...
Ik heb het een paar keer teruggekeken en vind het wel terecht. Kipyegon geeft echt een flinke duw. En mooi dat Siffan nu zilver heeft
Ja ik had dat duwen en trekken wel gezien, maar in de herhaling lijkt het idd die tsegay te zijn die loopt te duwen. Ze kunnen binnen een uur protest nog indienen. Ben benieuwd. Ik vond het wel leuk dat Sifan zei dat Brons of zilver haar niet uitmaakte en dat ze het eigenlijk zielig vond voor die Kipyegon, omdat die Tsegay altijd drama opzocht of zoiets