Wauw wat spannend met de shoot out bij het hockey. Een mooie gouden medaille erbij. En nu duimen voor Femke.
Maar wat gebeurde er, die speler die met zijn vinger op zijn mond bij de keeper stond en daarna ontplofte er wat spelers van Duitsland.
Pfffff wat allejezus spannend weer zeg. Heb op een gegeven moment alleen het geluid aan gezet en durfde niet meer te kijken. Ben planten water gaan geven
Ja niet echt sportief. Maar wie weet wat die keeper tegen hem heeft gezegd. Het was echt even ssssst mondje houden maat. Ach ja, heetst van de strijdt.
Ik vond het geen sjieke actie van Telgenkamp om.die keeper nog te provoceren. Maar schijnbaar heeft diw Duitse keeper gezegd dat ze bang waren van hem of hun. En dat hebben ze in de groepsapp gedeeld en daarmee de boel op scherp gezet denk ik. Zal ook wel een stuk ontlading bij zitten denk ik. Zo Femke Bol! SPANNEND!
Oei die Femke. Toch teveel druk misschien. Je zag dat het lopen niet ontspannen was zoals ze dat anders altijd heeft. Dan rent ze keihard en lijkt het alsof het geen enkele moeite kost. Dat was nu helaas anders. Brons. Ook mooi natuurlijk. Daar wil ik niks aan af doen.
Alsnog een knappe prestatie, maar je zag het inderdaad aan haar loopje dat ze niet zo rustig liep als de vorige keren. Maar er was ook veel druk denk ik. Ook bijv door dat filmpje vooraf over haar en haar concurrente. Dat legt de lat welhoog natuurlijk.
Superknap maar inderdaad het was niet de loop die ze zaterdag liet zien met de fantastische eindsprint. Maar wat een mooie sportdagen zo! Ik ga het missen als de spelen voorbij zijn!
Jammer van Femke. Kreeg inderdaad de indruk dat ze niet ontspannen liep en daardoor vooral op het laatste niet goed uitkwam bij de horde. Jammer maar toch een mooie bronze medaille.
Arme Femke, zo vervelend voor haar dat ze last kreeg van verzuring en daardoor niet kon lopen zoals ze wilde lopen.
Oh en nu die 2 meiden op het Omnium baanwielrennen die gewoon brons pakken uit het niets. Super tof!!!!