Die eerste 20 km waren echt loodzwaar! En dan moet je er nog 22!! Zooo knap wat voor sprint ze er nog uithaalt en dan werd zo ook nog gehinderd, maar ze trekt haar eigen plan, zo mooi om te zien!
Hier hebben we ook veel gekeken erg leuk - hoewel het bereik op de camping niet altijd geweldig was . Enerzijds jammer dat het weer afgelopen is... anderzijds... ik vond het ook veel om bij te houden soms . Maar oke.. even 2 weken rust... en dan de Paralympics weer! Dat is nog wat lastiger om bij te houden omdat het veel minder uitgezonden wordt meestal. Dus dat wordt mogelijk zoeken telkens waar ik wat kan zien. Maar ik wil sowieso het zwemmen zien... en verder maar kijken wat we kunnen vinden....
Pfff ik heb nog een week vakantie. Ik val echt in een zwart gat Nu moet ik ineens weer sociaal gaan doen. Ik vond het echt fantastische spelen. Zo’n beetje alles gezien en zo genoten.
Wij waren afgelopen week op vakantie en Frankrijk en nu toevallig in Parijs, hebben een airbnb op loopafstand van het Stade de France geboekt en zijn buiten naar de sluitingsceremonie gaan luisteren en konden een heel klein beetje spieken tussendoor. Ondertussen op onze telefoon streamen. Heel jammer dat we geen kaarten hadden, maar die zijn ook wel echt heel duur. Was wel heel bijzonder om er een soort van bij te zijn!