wat was ik toendertijd verliefd op die mooie jongen van dirty dancing kreeg toch wel de rillingen toen ik het nieuws hoorde dat patrick swayze een ernstige vorm van alvleesklierkanker heeft en waarschijnlijk nog maar 5 weken te leven heeft. wat is het ook een kl*&^$%#%te ziekte. deze week blueszanger jeff healey ook al zo jong (41) overleden aan kanker. voor de meeste niet zo'n bekende zanger hier in nederland maar hij was ondanks z'n handicap beregoed (met z'n aparte manier van gitaarspelen)
Jee! Dat is akelig zeg! Ik was ook altijd erg van hem gecharmeerd. Heb die film volgens mij wel 10 keer gezien .
Getver, wat heel erg uhm.. vervelend (eigenlijk wil ik een ander woord gebruiken, maar da's niet zo netjes) Dit gun je echt NIEMAND... Ik hoop dat de laatste weken van z'n leven in ieder geval nog een beetje aangenaam (voor zover dat kan, natuurlijk) verlopen... Wat vervelend zeg...
Idd Natascha...bericht is een beetje opgeblazen.. Kanker jah..maar niet meteen levensbedreigend... Susi
Zo zie je maar hoe gek het kan lopen. Heeft hij zo'n toptijd meegemaakt en dan eindigt zijn leven op deze manier. altijd weer iets om over na te denken vind ik zelf.
Gewoon niet eerlijk, maar zo zie je maar weer dat die k****-ziekte iedereen kan overkomen. Jong - oud, arm - rijk, beroemd - onbekend. Als er ooit toch eens een goed geneesmiddel tegen gevonden zou kunnen worden, steun daarom ook de KWF Kankerbestrijding
ik schrok me wild toen ik dit hoorde, alvleesklierkanker is 1 van de kwaadaardigste vormen van kanker. hiertegen kan niet bestraald en kan geen chemo gegeven worden, alleen als pijnbestrijding. opereren is de enigste mogelijkheid, en opereren kan slechts in 1% van de gevallen de operatie die ze doen is een whipple, een zeer zware operatie, die in nederland ruim 200 keer per jaar word gedaan. vorig jaar kreeg mijn moeder dezelfde diagnose, en het is gewoon verschrikkelijk
Vreselijk bericht idd, roddelkrant of niet. Nostalgisch die dirty dancing -film van hem. De laatste jaren was er van dat moois weinig meer over, hij was flink gebotoxed.
Zijn agent heeft gezegd dat hij inderdaad kanker heeft maar goed op de behandeling reageert en dus niet terminaal ziek zou zijn. Tsja, na een leven vol verslavingen en nog steeds 3 pakjes per dag roken kun je natuurlijk wel verwachten dat je gezondheid niet perfect is, maar ik vind het vreselijk, tis een van mijn favoriete acteurs.
ga maar eens googlen op altvleesklierkanker, dan kom je erachter dat deze ziekte niet zo maar te behandelen is. het is een van de ergste vormen van kanker. maar een paar procent overleeft deze kanker. maar ik hoop dat ze gelijk hebben, en mischien heeft de media het mis, en zit het bij hem op een andere plek waar het wel te behandelen is.