Wilde ik ook toevoegen, mijn conclusie is, voor allemaal. Ik zie van dichtbij hoeveel offers je moet doen om zover te komen. Zo fantastisch als het dan lukt!
ik baal dat het roeien op tijden is dat ik het niet kan zien . En ook arno kamminga zwemt vannacht op een tijd waar ik toch echt m'n bed niet voor uit kom. Ik begreep dat het bij de paralympische spelen straks zo is dat de series s nachts zijn en de finales allemaal wel eind van de ochtend/begin middag -nederlandse tijd uiteraard Dus dat is wel beter! --> bij het zwemmen overigens... dat is het enige waar ik iets meer vanaf weet . Nederlands team is nu in nederland - leeft al volgens Tokio tijd begreep ik. Hopelijk is die vlucht wel beter geregeld dan van olympieers die nu in Tokio zitten Ik ben ook benieuwd of het Gabriela beter af gaat bij het boogschieten dan de mannen. In de teams waren ze zo goed, nederland!
Klopt ook helemaal... Het risico v dat je 1 eruit pikt, dat je anderen tekort doet... Dat is zeker niet mijn bedoeling! Ik vind alle medailles prachtig... Maar toch voelen deze spelen anders dan anders... geen publiek is toch heel jammer... Vind het ook opmerkelijk dat ik nu al paar x gelezen heb over officials die gewoon de baan over steken en dat sporters (vd Brengen, Kimman) vallen... Dan denk ik... hoe dan?
Het was inderdaad een prachtige. De roeimedailles heb ik ook niet gezien, dat is me te vroeg. Maar idd, dat Annemiek eindelijk haar gouden plak heeft, was wel heel tof. Vandaag de eerste 2 medailles ook weer gescoord. Ik ben ook idd benieuwd naar het boogschieten van Gabriela en Steve.
Yes ik ben blij.. Niek Kimmann goud ondanks een scheur in zijn knieschijf.. en dan merel brons, niet verwacht maar zo gaaf.
Begint goed vandaag met de BMXers, gaaf zeg! Ook het zeilen gaat de goede kant op, met Marit, maar ook Bekkering/Duetz net Heb ook onwijs zin in de voetbal van vanmiddag, ben heel benieuwd. En blij dat het atletiekprogramma ook begonnen is.
Zo, gouden plak van Kiran Badloe ook weer binnen, heel mooi. Nu lekker hockey en straks de handbaldames, wat een heerlijke sport vind ik dat. Ook benieuwd of ze vanmiddag bij de atletiek een estafettemedaille kunnen pakken
Zoooo jammer vd 4e plaats bij de mix estafette! Bizar dat USA na de halve finale een diskwalificatie aanvecht en alsnog mag starten... En dan 3e worden in de finale ook.... Geeft me een gevoel v 'genaaid' worden.... Volgens mij lopen er nog protesten, dus heeeeel stiekem blijf ik hopen (tegen beter weten in)...
Ik had inderdaad precies hetzelfde, nog lang gehoopt op die diskwalificatie. Heel bizar allemaal eigenlijk. Jammer voor Ranomi vannacht, nu de hockeymannen kijken. Ik denk niet dat ze gaan winnen.
Net wakker... spannend bij het hockey! Al boven verwachting dat shoot outs het moet gaan beslissen... Heel hard duimen nu!
Hmmm... heeeeeel jammer dit... Wel een slechte serie v NL... Wat ik hoor en lees wel een goede wedstrijd (maar daar heb je weinig aan)...
Nou zeg dat. Het hele toernooi waren ze eigenlijk dramatisch, nu is de wedstrijd goed. Ze hebben echt goed gespeeld en geknokt. En dan lopen de shoot outs zo af, zonde..
Zeker een topper ja, na een valpartij eigenlijk zonder problemen gewoon de serie winnen. Ben heel benieuwd naar haar 5 km van vanmiddag
Ik ook! Wordt spannend. Ik hoop dat dit daar geen negatieve gevolgen voor heeft. Want ze heeft nu zich al veel moeten inspannen natuurlijk. Maar wat een baas!
Wat gebeurde nou met de judoka? 1 worp en het was afgelopen. Binnen 25 sec. Het is al 4 dagen geleden hoor (Henk grol) Dacht dat het meerdere worpen gedaan moest worden. .?
Niet de wedstrijd gezien hoor, maar judo kan zelfs binnen 5 sec klaar zijn. Als Henk op zijn rug terecht is gekomen door een worp dan heeft de andere de wedstrijd gewonnen op een ippon en is het voorbij. Meerdere worpen kan alleen als ze geen punt waard waren doordat de ander op zijn buik of billen viel.