Ja soms kan het met 1 wedstrijd al voorbij zijn, soms heb je dan nog “ geluk” dat je van de latere winnaar heb verloren en krijg je nog een kans. Wij hebben ook wel ver gereden voor wedstrijden dan dan was het na twee wedstrijden klaar. Maar nooit verder gekomen dan een NK hoor .
Klopt, kan heel snel gaan. Gelukkig voor Henk won hij de 3e keer wel van diezelfde tegenstander. In de landenwedstrijd ging hij er daarna eerst weer met 19 sec van af. Maar de laatste keer wist hij van die man te winnen, gelukkig!
Wauw, prachtig die baanwielrenners gisteren en vandaag. Die emoties op het binnenterrein toen Shanne goud pakte, maar ook dat ze zelf helemaal niet snapte wat ze eigenlijk gedaan had. Heerlijk. Verder ook mooie zilveren plak van Sharon en bronzen van Femke.
Ja, die waren ook heel mooi gisteren. Ik baal er ook van dat het weer bijna af is, maar het is niet anders. Ben benieuwd naar Sifan en de hockeydames vandaag. En ook de baanwielrenners weer in actie
Bokswedstrijd gezien? Ik wel. Die Engelse, wat onsportief. Of ja, dat vind ik van haar stijl van boksen. Steeds klemmen. Bah bah. Dat is geen boksen vind ik.
Ja, die heb ik ook gekeken net. Erg jammer. Die Engelse is ook niet mijn stijl nee. Ik vond Nouchka de betere, dacht echt wel dat het haar kant op zou gaan, maar helaas.
Gave ultieme finale zometeen bij baanwielrennen met Jeffrey en Harrie. Nu 1-1dus 3e heat is beslissend. Zo vet!
Wat een topprestaties vandaag, hè?! Hopen dat Hattrick Harrie vannacht nog zn 3e goud gaat pakken! Hoe dan ook.... fantastische prestaties van de Nederlandse sport(st)ers! Heel veel mooie sport gezien!