Hier ook haha. De jongste gaat vanmiddag een half uur eerder naar de opvang. Moet een offerte opstellen, maar dan gaat dus voor en na het schaatsen gebeuren haha. Niet spelen, geen boodschappen doen en geen lawaai om me heen. Ik gun het Sven wel enorm trouwens.
@Luuz oh gelukkig, ik ben niet de enigste Ja ik gun het Sven ook! Ben benieuwd! Hij moet de laatste rit dus dat is erg spannend!
Ik ben zoooo benieuwd vanmiddag! Ik gun het Sven echt enorm! Gelukkig mag ie in de laatste rit. Ik moet werken, mag eerder weg, maar ga mooi pas als ik alles heb gezien. Anders zul je zien zit ik in de auto en mis ik alles
Ik heb even gemist wat er met Erben Wennemars is gebeurd. Hij heeft wat verwondingen opgelopen. Weer iemand dat?
Ja ik ook. Mijn man doet het meestal...maar die is zo fanatiek fan van schaatsen dat ik mezelf opoffer. Ik ga het denk ik streamen onderweg. Ik kan gelukkig lopen
Ik vind het zo spannend nu, dat ik bijna niet durf te kijken Gun het Sven enorm, maar het wordt wel echt moeilijk met zulke tijden