die tijd he?! wauw... dat verschil ook met nr 2... ik moet zeggen; door het commentaar en de verhalen/interview met en over Sablikova -vond ik het ook érg leuk dat zij óók nog een medaille pakte.
Hele week niet zo heel veel kunnen kijken door werk, maar vandaag ben ik er weer klaar voor. Mooie nette rit van Patrick Roest weer, mooie 2e plek. Eerste was niet haalbaar. Weet niet zo goed wat ik van Van der Poel vind, knappe rit hoor, maar al dat gezeik er omheen.. Heb de ritten van Kimberley Bos gezien, gelukkig ging de 2e wat beter. Ook heel benieuwd naar wat zij morgen kan gaan doen. En vanmiddag weer lekker shorttrack
Die Van der Poel is echt wel ehh.. Bijzonder Goud halen in zo'n tijd en dan praten over stoppen en iets anders gaan doen. Ok
Ik weet ook niet goed wat ik van Van der Poel moet denken. Dat gezeur van hem, en dan vandaag heer en meester zijn op hetzelfde ijs als de Nederlanders. Zeur dan niet zo.. Ik vind hem ook gewoon niet sympathiek overkomen. Voor Roest was zilver het hoogst haalbaar en hij lijkt er erg blij mee te zijn. Jammer dat Bergsma niet beter heeft gereden. Kimberly Bos was zeer tevreden over haar 2e run en hoopt morgen de andere 2 runs nog beter te rijden. Ik hoop het voor haar. Nu shorttrack inderdaad. Ben benieuwd wat de Nederlanders gaan laten zien. Het is ook wel een beetje geluk hebben met deze sport. Want je kan zo een penalty aan je broek hebben hangen of onderuit geschaatst worden.
Ik kan het niet goed vinden, maar weet iemand wanneer team NL aan de beurt is bij het kunstrijden? Ik word er niet echt wijs uit…
Ja, inderdaad, van der Poel komt gewoon niet sympathiek over. Hij is zo goed, dan is al dat gedoe toch niet nodig. Ben heel benieuwd of hij echt gaat stoppen. Wauw, sterke rit weer van Schulting, mooi wereldrecord. Ook heel netjes van Velzeboer daarachter. Grappig dat de commentator precies hoe deze twee dames dit wel even samen zouden gaan rijden. Jammer van Poutsma
Wat goed weer van Schulting!! Respect hoor. Maar wat een drama bij de mannen weer. Ik denk ook dat het een beetje ongeluk is bij de mannen. Het kwartje had ook net de andere kant op kunnen vallen.
Je kunt inderdaad best pech hebben bij short track. Anderzijds: als je goed voorin zit, zit je niet in de drukte en het geduw en is de kans op vallen kleiner. Één ding is zeker: het is tot de laatste meter spannend! Enorm sneu voor de mannen hoor... Maar wat deed Schulting het weer goed! Morgen de laatste 2 heats van Kimberley Bos. Ben benieuwd!
En wat ze zelf al zeiden; ze hebben ook vaak genoeg nét aan de goede kant gezeten. Maar erg sneu zo.. bij Itzak zit het het hele toernooi al wel echt tegen... Zonde. Gelukkig weet Schulting goud te pakken en erg leuk om het onderlinge feestje met Hanne de Smet te zien.