Het schaatsen was niet zo best vanochtend, van de mannen ook niet heel veel verwacht, maar de dames vielen tegen. Maar nu, zo ontzettend spannend. Na de 3e run op plek 4 en maar een kleine achterstand, dit zou toch moeten kunnen... Go Kimberley!
Hopelijk weten de dames de snelheid te hervinden in de volgende race... Skeleton is inderdaad spannend! Brons lijkt echt haalbaar - zou gaaf zijn!
Wauw, prachtig. De hele wedstrijd de beste, mooie versnelling van Velzeboer zeg. Onwijs trots op deze meiden
Ooh ik vind het onwijs tof dat Rianne de Vries eindelijk haar Olympisch debuut mag gaan maken, al haar 3e spelen en enkel nog maar reserve geweest. Ze stond er echt klaar voor gisteren met de Relay als het met een van die andere meiden niet zou gaan en nu mag ze dan eindelijk zelf En supergoed van Melissa Peperkamp en Niek van der Velden dat ze beiden de finale gehaald hebben op het onderdeel Big air
Zeker tof voor Rianne de Vries. Ook tof van Jeroen Otter dat hij Rianne nu de kans geeft. Ik hoop op hele goede races voor haar. Ik heb de runs van Melissa en Niek zitten kijken. Was wel even spannend, maar toch super goed dat ze ondanks dat de big air niet hun beste discipline is de finale hebben gehaald.
2 knappe resultaten bij het snowboarden vind ik. Zowel Niek als Melissa beide 6e geëindigd. Ik vind dat heel netjes van je. Jammer dat Niek net niet goed landde bij zijn derde sprong anders had hij misschien nog brons gehaald. Maar het was ook alles of niets blijkbaar bij die sprong. Ik ben benieuwd naar Lindsay van de Zundert straks.
Jammer voor de ploegenachtervolging beide 4de geworden in de halve finale. Nu nog kans op Brons voor de vrouwen en de mannen
Hele mooie prestaties van de snowboarders. Het enthousiasme en trotse gevoel spat er van af. Ook mooi dat het elkaar allemaal zo gegund wordt (lijkt het). Tja, die ploegenachtervolging... Het is elke keer wel een beetje hetzelfde verhaal. Individueel toppers, maar in een ploeg niet...
Ploegenachtervolgingen vielen behoorlijk tegen inderdaad. Gelukkig voor de dames nog een 3e plek. Inderdaad, ontzettend goed van de snowboarders. Idd jammer dat Niek nog viel. Maar dit is al een prachtig resultaat van beide.
Beetje laat om nog mee te praten maar hij staat hier elke dag aan! Morgen alweer de laatste shorttrack dag ben benieuwd wat dit gaat brengen. Al wel veel top prestraties geleverd, van (kunst)schaatsen tot snowboarden, en Skeleton. Hopelijk komt er nog een leuke medaille bij!