Ik heb het ook gezien. Was interessant om die verschillende meningen/visies te zien en wat het nou precies allemaal inhoudt.
ik heb eraan mee gewerkt, erg raar om jezelf op tv te zien. we waren het tweede koppel, met twee zoontjes. ik hoop dat veel zwangeren iets met de info kunnen, meer duidelijkheid.
grappig, er was toen een oproep op deze site. heb toen gemaild met een dame, en ze wilde onze mening weten uiteindelijk wilden ze ons gaan filmen tijdens de uitgebreide screeningsecho dat wilden mijn vriend en ik absoluut niet. Stel er zou wat mis zijn wilden we niet met onze kop op TV. Mijn moeder mocht niet eens mee met die echo. dus wij hebben er vanaf gezien. Onze mening mochten ze wel hebben. Weet iemand of het nog herhaald wordt?
wij zijn inderdaad gefilmd met de echo. We zijn de hele dag gevolgd, vanaf s'morgens met ontbijt met de kinderen, wegbrengen naar school, intervieuw, en dan de echo. was een aparte ervaring, maar wel leuk, ik hoop gewoon dat wij andere koppels hebben kunnen helpen met het maken van een keuze.maar het progamma was eigenlijk te kort, de info moet eigenlijk nog breder.
Ik heb even in de tvgids voor je gekeken maar ik kan het niet vinden dus ik denk dat er geen herhaling komt. @Patries lijkt me ook heel raar om jezelf op tv te zien.
Ik vond het erg intressant maar het had inderdaad nog uitgebreider gekunt. Patries heeft jou zoontje nou rood haar?
Hoi Vales: Klopt mijn jongste heeft rood haar, de oudste is blond, ben benieuwd naar de derde....donker misschien? Wordt in iedergeval een meisje, we zijn heel blij, en vooral dat het allemaal goed gaat. KInderen vonden het ook heel apart om zichzelf te zien op TV, en onze dochter was al op TV voor de geboorte, maar ik vond ze al wel heel fotogeniek,haha. Ik heb ook prachtige echo foto's, meer ook dan je normaal zou krijgen. Ik had ook een echoscopiste met heel veel ervaring, dat doen ze dan wel natuurlijk op tv.Dan kun je het verschil wel zien, lijken wel 3D foto's , echt prachtig. Heel blij mee, en ik had natuurlijk een heel uitgebreide echo.
Wat leuk zeg! Ik vond het erg interessant om te kijken iig. Het meeste wist ik al, want op zich vind ik dat er genoeg info over te vinden is (op internet, bij je vk etc.) Het is iig altijd erg leuk om dit soort programma's te kijken. Wilden jullie niet weten wat het wordt? Want dat werd geloof ik niet aan jullie gevraagd tijdens de 20 weken echo? Lijkt me wel raar om jezelf terug te zien op tv. {edit} laat maar, zie net je berichtje dat jullie een dochter krijgen! hihi
Wauw ik vond dat zo'n mooie kleur En ja mijn 20 weken echo is echt niet zo goed gedaan maarja ik wist niet beter. Ze had de hersens helemaal niet bekeken en de navelsteng niet goed het hartje niet goed en ga zo maar door. Ik vroeg toen of ik terug mocht komen nou hoe durfde ik dat te vragen het was echt zo van je bent nog jong en 97% gaat goed dus je hoeft niet meer terug te komen. Je zal maar bij de 3% zitten hé,ik was toen zo van mijn stuk door dat mens. De volgende keer laat ik me dus echt niet zo wegschepen hé,ik weet nu wel hoe het moet!
Hoi Manuela, Ik wist het al met de punctie, we krijgen een dochter, superblij, maar belangrijkste, tot nu toe alles goed.Je hoort het mij ook zeggen op het laatst, we stapteen de lift in en ik zei zoiets van" het wordt wel een knappe meid" Tja, vinden wij niet altijd onze kinderen het mooist?
Hihi dan heb ik die opmerking net even gemist En tot nu toe vind ik mijn nichtje het allermooist, maar dat zal wel veranderen als mijn kindje geboren is, want ik hoor idd van iedere ouder dat zijn/haar kindjes de mooiste op de wereld zijn! Maar vond je het niet eng om mee te doen, zoals Angel Eyes al zegt, stel nou dat er iets aan de hand was geweest met het kindje (wat gelukkig niet het geval is) had je dan de mogelijkheid dat het niet zou worden uitgezonden ofzo?