Hey meiden, Nou jullie lezen het al...... Ben alleen zooo bang om slecht nieuws te horen! Dat het zakje bijvoorbeeld leeg is, of het niet goed is.. Pff..... Nou wish me luck!
Ja, ik ken dat, ik had dat ook en ik denk veel vrouwen hoor. Maar als je gewoon kijkt en denkt dat de kans veel groter is dat er wel een baby te zien is! Ik heb trouwens vandaag mijn tweede echo en ik ben even nerveus hoor, of alles nog goed gaat met de baby, of ie goed groeit...
heel veel succes met je eerste echo..En hoop voor je dat alles goed lijkt! Ik denk dat elke moeder angst heeft voor de 1e echo en ook voor een volgende echo..Dat hoort er allemaal bij! Maar probeer als je je kleine ziet er lekker van te genieten,want het is heel bijzonder! I wish you luck!
Wish you luck Ga geen rare dingen gaan denken meid. Probeer er van te genieten! Veel plezier Euhmzzzz jij ook geniet maar lekker van je echo. Nerveus zijn is heel normaal Fiere ook jij veel plezier bij je echo. Geniet er maar lekker van
Begrijp ik hoor. Heeft iedereen denk ik wel last van. Maar niet druk om maken hoor. Komt helemaal goed. Lekker genieten idd. Laat maar ff weten hoe het gegaan is.
Whaaaa hou het niet meer! Ben zo zenuwachtig..... Ga misschien voor het eerst een "kindje" zien! En die zit in MIJN buikie! Vertel jullie straks even hoe het gegaan is... Dank voor jullie berichtjes..
veel geluk met de echo, hopelijk zometeen goed nieuws en een prachtig bewegend of slapend ukkie met een kloppend hartje. veel kijkplezier
WHAAAAAAAA het was ZOOOOO gaaf! Kon me ogen echt niet geloven.... Het is 2,5 cm groot! Hartje ging als een gek tekeer, helaas niet gehoord, maar dat vind ik niet zo erg.. Ben iets korter zwanger, nl 9 weken en 1 dag. Maar ze zei wel dat hun er ook niet altijd goed zaten, dus ben +/- 9,5 week! En +/- 23 juni uitgerekend. Oh oh, zit vol met adreline! Zo gaaf!