hoe vaak kolfen

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door Merlijn1981, 10 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak kolfen op een werkdag

1. 1 keer

2. 2 keer

3. 3 keer

4. 4 en meer keer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Merlijn1981

1 okt 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Omdat ik volgende maand weer wil gaan werken ( geen zin in maar goed ;)) en borstvoeding wil blijven geven de volgende vraag.

Hoe vaak kolfen jullie en werd dat minder als het kindje ouder wordt?

Ik voed zelf op verzoek dus niet echt vaste tijden. Ze drinkt toch wel 6 tot 8 keer per dag.

Ik kan gelukkig eerst wat minder werken maar op den duur weer gewoon 8 uurtjes. Eigen baas zijn is toch wel erg relaxed.:)

Ik maak ook een poll gebaseerd op 8 uur werken.

Alvast bedankt!

2. Misstiara5

Misstiara5 Actief lid

29 sep 2012
    436
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik geef ook op verzoek.
    Hij krijgt als ik weg ben ook 3 voedingen. Dus ik kolf 3 keer per dag. Mijn productie is soms precies goed. Maar vaak ook te weinig. Dat komt ook als je werkt, ben je wat meer stressen en gaat de productie iets achteruit. Het kost wel wat tijd. Denk 20 min per keer.

Ik snap niet hoe sommige mensen twee keer per dag kolven, die hebben dan megaproductie. Mij lukt dat helaas niet.

Ik dacht ook dat het danzou afbouwennaar 2 keer per dag, maar zit nu op 7 maanden en nog steeds 3 keer per dag kolven.

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hier geen megaproductie hoor, maar kindje dronk toen live ook maar twee keer tijdens werktijden. Ik kolfde dus ook twee keer per dag, hoeveelheid liep mooi op met vraag, uiteindelijk zo'n 200 ml per keer. Ben hiermee doorgegaan tot negen maanden, toen gestopt met voedingen tijdens werktijd (ook tijdens niet werkdagen).

4. Trees

Trees Niet meer actief

Vanaf 4 tot 9 maanden kolfte ik 3x op een werkdag. Van 9-11 maanden 2x en nu kolf ik helemaal niet meer en mijn productie houdt het prima. Tijdens niet-werkdagen geef ik overdag nog wel.

Tot ongeveer 8 maanden kolfte ik vaak 's avonds ook nog een keer extra, omdat 3x kolven op een werkdag soms nog te weinig was.

Hier geen megaproductie, maar het kan ontzettend verschillen. een vriendin van mij kolfde één keer per dag en dan ook direct 300 a 350 cc :$. Ik was al dolgelukkig als ik de 120cc aantikte....

5. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    In het begin kolfde ik wel 4x per dag! Mijn kindje dronk toen nog om de 2 uur. Zij was toen 4,5 maand. Vanaf 6 mnd ging ze om de 3 uur drinken. Ik ben toen 3x gaan kolven. Vanaf maand of 8 ging ik 2x kolven en nu met bijna 11 mnd kolf ik nog 1x.

Ik zou zeggen geef het tijd. Kolven op je werk moet je echt leren!
    Gebruik de uren die je ervoor hebt.

Deel Deze Pagina