goedemiddag dames, ben al een hele tijd niet meer op de site geweest was allemaal ff zoeken zoals je in het onderwerp al kan lezen ik heb koorts :S ik slaap veel probeer zoveel mogelijk te drinken maar het is nog niet over heeft iemand een 'oplossing' voor mij? ik ben er zo moe van.. mijn man is ook bang dat dit gevolgen heeft voor de baby.. weten jullie of dat zo is? ik wil onze verloskundige wel bellen maar wil niet een zeurpiet zijn, dus probeer het eerst bij jullie?! hoop dat iemand mij kan helpen alvast bedankt
ow gelukkig! bedankt voor je snelle reactie! ik dacht dat al maar omdat ik zo zweet (lijkt wel of in de sauna zit!) kon beter ff vragen dan me er druk om lopen maken thanx 8)
Je mag gewoon paracetamol nemen als je zwanger bent, dus dat zou ik zeker doen. En verder goed proberen te eten en te drinken. Verder kan het echt geen kwaad. Beterschap!
ja, er is me ook verteld dat koorts niet zo goed is voor je beebje maar ik zou niet in paniek slaan gewoon even bellen met je vk of gyn en een parac. nemen en verder goed uitzieken xx
koorts kan zeker wel kwaad in de zwangerschap als he langer aan houdt of te hoog is. boven 39 graden zou ik minimaal even de verloskundige bellen. verder een paracetamol nemen en lekker op bed gaan liggen om uit te zieken. wil je niet bang maken ofzo hoor maar ik heb eerder een missed abortion gehad door ruim 4 dagen met 41 graden koorts rond te lopen (11 weken zwangerschap) en had er z'n spijt van dat ik niet de verloskundige had gebelt. ik had een flinke infectie te pakken die tot in me zwagerschapsweefse was doorgetrokken en dit icm de koorts is onze uk toen fataal geworden. het vruchtwater is ongeveer 2 graden hoger dan je lichaamstemp. als je temp te ver stijgt heeft dit wel gevolgen voor de baby. om deze reden worden stoombaden etc ook afgeraden dus bij hoge koorts altijd even bellen want gezond is hetniet. het kan zomaar een griepje zijn natuurlijk maar dan zou de temp vanzelf wel weer zakken' beterschap