Hallo dames, Ik lag net languit op mijn rug in bed... Mijn zoontje van 3 wilde over mij heen lopen maar heeft keihard met al zijn kracht op mijn baarmoeder getrapt! (arm kind zei daarna "Sorry dat ik de baby kapot heb gemaakt ik koop morgen een nieuwe voor je ") Ik ben vandaag 9 weken zwanger.... Na die trap is het erg gaan rommelen in mijn buik maar dat voelt aan als mijn darmen. Heeft iemand dit ook meegemaakt?
Pas vanaf ongeveer 12 weken komt de baarmoeder boven je schaambot uit, dus ik denk dat het inderdaad je darmen zijn dan
Ik denk ook dat je zoontje nu nog niet echt op de baarmoeder heeft gestaan omdat ie nog verstopt zit onder je schaambot..
Gewoon even de verloskundige bellen, die kan je vast vertellen of het kwaad kan, en misschien je ongerustheid een beetje wegnemen.
Dit hoeft niet waar te zijn. Bij een volgende zwangerschap komt de baarmoeder vaak eerder boven het schaambeen uit. Bij mij bij de 2e met 8 weken en bij de 3e en 4e iig met 6 weken. Ik zou voor de zekerheid de VK bellen, al denk ik dat het wel goed zal zitten. De baby heeft een enorme vruchtzak met water om zich heen .
Met 9 weken hoef je je echt nog nergens zorgen over te maken. Het is wel het moment dat je je zoontje er inderdaad op moet wijzen dat hij voorzichtig moet zijn met jouw buik. Al zou je bm ietsjes boven schaambot zitten, dan nog heeft de mini relatief een zee van vruchtwater om zich heen, anders dan later in de zwangerschap.
Met 9 weken is de kans erg klein dat het kwaad kan. Al komt je bm iets boven het bot uit dan zit de baby, zoals hierboven al gezegd, nog goed verpakt in veeeeel zwemwater. Misschien voor je eigen gemoedsrust wel even melden aan de vk? En bij erge buikpijn of bloed- of vochtverlies sowieso even aan de bel trekken bij de vk, natuurlijk. Zoals dat niet zo is denk ik dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Lieve uitspraak van je kind Maak je geen zorgen, mijn tweede heeft in de buik al veel te verduren gehad van zijn broer, waaronder ook dit soort acties. Het is allemaal goed gegaan. Zou wel je vk bellen voor geruststelling, dan voel je je beter
Ik las de topictitel en schrok. Welke idioot schopt nou met opzet een zwangere vrouw in haar buik? Toen las ik het verhaal en bleek dat je zoontje dat per ongeluk had gedaan. Hoewel ik me goed kan voorstellen dat je geschrokken bent en je zorgen maakt vind ik de titel nogal overdreven. Sterkte. Ik hoop dat het meevalt