Mijn eerste "kwaaltjes"

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik ben zo moe en op een bepaalde manier "relaxed". Alles gaat bij mij in een sukkelgangetje. Ik blijf zitten en denk "dat doe ik straks wel", omdat ik het idee heb dat mijn hoofd vol met watten zit.
    Ook heb ik veel meer honger. (Of zou dat komen omdat ik met roken gestopt ben?)
    Veel plassen, ook 's nachts... :(

    Herkenbaar?
     
  2. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Heel herkenbaar meid! ;)


    Ik heb ook een paar weken gehad dat ik er 's nachts vaak uit moest om te plassen, gelukkig is dat al wat minder!


    Gefeliciteerd trouwens! ;)
     
  3. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.597
    5.862
    113
    Yep, hier ook..extreem moe, nergens maar dan ook nergens zin in. Huishouden? Wat is dat :p ..echt een bende hier. Ik wilde vandaag echt van alles doen in huis maar was nog geen uur wakker of ik kon mn ogen al niet meer openhouden, dus dan maar een dutje met de bedoeling om daarna dan eindelijk eens wat te gaan doen..t is nu 18:00 uur geweest en het enige wat ik heb gedaan is de afwas. Ik snap dat het er allemaal bij hoort hoor maar wordt er soms wel moedeloos van..maar ja, moet maar ff, krijg er..als t goed is..wel iets heel moois voor terug he! :)
     
  4. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik was in het begin ook erg moe na een week of 12 was dat over toen ging het weer wat weken goed en nu ben ik weer wat moeier.
    ik moest in het begin niet meer plassen dan anders, ik heb dat sinds een aantal weken, moet snachts ook echt een inlegkruisje in hebben want als ik wakker word dan moet ik erg nodig en als ik dan omhoog kom wil ik wel is wat urine verliezen door de druk die dan op me blaas komt.
     

Deel Deze Pagina