hallo allemaal, hier was ik dan weer even, wou eigenlijk even niet meer hier komen, maar wat ik nu mee maak moet ik even delen met jullie. even mijn voorgeschiedenis even: sinds juli '08 gestopt met pil, best regelmatig ongesteld, tot laatste maanden. toen na gyne geweest, alles zag er wel ok uit. (mijn man nog niet getest). nu ben ik 20 juni voor het laatst ongesteld geweest, weer na gyne, die heeft echo gemaakt, alles zag er goed uit, kon het dus niet verklaren, en zag een heeeeeel mooi ei, die rond 5 sept zou komen. nou nu heb ik dus donderdag 3 sept s avonds laat geklust. en daarna niet meer want ik was een nachtje weg (alleen haha) dus dat is 2 dagen voor de ei! dus op dag vruchtbaar. nu heb ik zaterdag wel behoorlijk wat steken gehad, dus vermoed ook dat mijn ei vrij kwam. nu heb ik afgelopen vr, zo, en vandaag beetje licht roze verlies, soms een beetje bruin (oud bloed vermoed ik). dat is 7-9 dagen na mijn ei. vandaag tampon gebruikt, en daar zat een heeeeeeeel klein beetje helder rood op. zou dat innesteling kunnen zijn????? wat denken jullie?????? nu stond ik gisteren onder de douche mijn tepels te bekijken, want die doen een beetje zeer, en had op de ene tepel 3 witte bultjes zitten. en toen ik in mijn andere tepel kneep kwam daar een beetje wit vocht uit, heel klein beetje, maar was heel raar????? wat zou dat zijn????? verder heel moe, beetje steken onder in buik, af en toe steken in borsten. maar verder ook niks. totaal niet misselijk, verder doen borsten ook niet zeer. ik weet het niet meer, wat denken jullie??? mag aankomend weekend testen. liefs keina
Het is allemaal heel moeilijk te zeggen. Dat zijn best wel goede tekenen en niet iedereen heeft vanaf dag één dezelfde kwaaltjes, maar best is gewoon afwachten tot je NOD en als je dan niet ongesteld bent, testje ertegenaan gooien.
@Keina: hallo meid, die witte bultjes heb ik toevallig ook gisteren gezien, maar aangezien ik al een paar dagen rond loop met zere booby durfde ik zeker niet in te knijpen. Ik riep zelfs mijn vriend erbij en die heeft ze ook gezien. Geen idee maar ik hoop voor je dat je binnenkort een posi test hebt
vandaag wel getest, maar negatief, tja eigenlijk is het nog maar dag 21 ofzo. een week te vroeg, dus eigenlijk had het geen zin om te testen. toch?