Hoi hoi! Ik weet echt niet waar ik dit kan vragen dus ik dacht ik doe het maar hier want mn huisarts neemt me nogal..uhm NIET serieus! Ik heb altijd een regelmatige ongesteldheid gehad maar sinds 4 maanden om de 2 weken Nu was het vorige maand wel goed en nu ben ik het net weer geworden terwijl ik t 2 weken geleden nog was. Mn huisarts zegt dat dat zooo vaak voor komt en dat er niets mis mee is.. Maar ik maak me wel zorgen want ik herken mn lichaam zo helemaal niet. Weet iemand mij misschien te vertellen wat het is of of het erg is of niet? Alvast bedankt! Liefs Eline
hmm misschien niet het antwoord dat je het liefste horen wil, maar mijn nicht (31) had dit ook en zij bleek een vleesboom te hebben waardoor ze iedere 2wk bloedingen kreeg. maar ik heb uiteraard geen verstand ervan of het ook gewoon onschuldig kan zijn. neemt je huisarts je normaal gesproken wel serieus?
Ja in principe is hij heel goed.. Wel erg nuchter maar dat vind ik normaal wel fijn! maar ik heb nu geen idee waar ik het kan vragen.. Misschien bel ik hem alsnog op.. Ik wil niet dat daar iets mis is.. Dank je voor je antwoord.
ja idd kan hij niet een onderzoekje doen ofzo...? of als hij het niet weet, je doorverwijzen? je schrijft dat het al 4 maanden zo is, na 4 maanden lijkt het me niet prettig als hij het nogsteeds normaal vind!
ben je niet aan de pil gegaan of aan een andere soort pil.. ik had dit namelijk bij de mini-pil en de gewone pil ook.. vreselijk je wordt er gek van... voor mij geen pillen meer!