Om de 3 à 4 uur wakker

Discussion in 'Zwangerschap' started by aykietje, Jun 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hier nog 1.... meestal wordt ik rond 04.00 uur wakker en zit dan echt een uur voor me uit te staren en maar te woelen. Later val ik wel weer in slaap gelukkig... het zal er zo te lezen wel bij horen!

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Hier nog 1 die er last van heeft! Ook zo 2 keer per nacht. En als ik dan wakker ben kom ik heel moeilijk in slaap.

3. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

May 31, 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Ik wandel zo ongeveer de hele nacht naar de wc, sinds de laatste 2 à 3 weken. En daar kan je inderdaad behoorlijk moe van worden. Maar ik denk maar zo...het is voor het goede doel!

4. channa

channa Actief lid

May 18, 2008
    231
    1
    0
    stylist
    jullie zijn allemaal een stuk verder dan ik en heb r ook onwijs last van moet nog zo lang :( ik werk 6 dagen per week en sta egt op instorten me nacht rust is zo slecht ikk ben smorgens ook nie uitgeslapen..wordt ook vaak wakker weet niet hoelang ik dit nog vol ga houden ga met steeds minder zin naar me werk.....ik sta ook nog eens de hele dag ...tog mr even aan vk vragen voor wat tips want ik hou dit niet uit dnk ik...hebben jullie geen tiips?

5. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Tijdens de hele zwangerschap werd ik om het uur/anderhalf uur wakker! Als ik geluk had, viel ik gelijk weer in slaap, maar het gebeurde ook heel vaak dat ik zomaar uren wakker lag.
    Maar dames: het gaat écht weer over. Onze Jesse is nu bijna vier maand en ik slaap weer als een blok de hele nacht.
    En zoonlief is zoooooow knap om elke ochtend tot negen uur te slapen. :confused: :D :oops:

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi,

ook ik moet zo om de anderhalf uur: het is gewoon echt elke keer na een slaapcyclus, bij mij heeft het wat mij betreft helemaal niets te maken met ritme van de baby straks: die hoeft toch echt geen 4-5 voedingen 's nachts, :) (Was eigenlijk van plan om -zover het onder mijn invloed ligt- dat zo snel mogelijk af te bouwen).

Maar goed, ook bij mij helpt er niets tegen en het is al vanaf de eerste dag dat ik zwanger ben, (een van de dingen waaraan ik het merkte dus). Had altijd al dat ik 's nachts een keer eruit moest, eerste 3 maanden bleef het bij 2-3 keer, nu dus 4-5 en soms zelfs nog vaker.
    Ben dus ook hondsmoe, (bovendien ook nog steeds knalmisselijk), en wat dat betreft zal ik waarschijnlijk niet tot aan mijn verlof volledig doorwerken, (werk 32 uur in de week). Dat is dan ook de enige oplossing ide overblijft; als ik te moe word om te werken, zal ik me dus ziek moeten melden...

Aykietje: je gaat wel mega-laat je verlof in dan! 2 weken vooraf pas! Dat is toch niet vol te houden? begrijp ik aan je spreekstijl dat je uit Belgie komt? Is het daar normaal om zo lang door te gaan? Ik stop 6 weken voor de uitgerekende datum...

7. grace20

grace20 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hier ook ene die er 3x uitmoet 's nachts om te plassen, maar het ergste is dan nog dat ik dan ook nog een paar keer wakker kom van zure oprispingen en dan erbovenop nog zeker 1x per nacht moet overgeven! ik moet er wel bijzeggen ik heb een maagbanding en nu ik zwanger ben gaat het eten wel een stuk moeilijker door dat ding dus het overgeven zal wel daaraan liggen!

8. aykietje

aykietje Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    1,010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Ik kom idd uit België, en daar heb je 15 weken bevallingsverlof. Je bent verplicht 1 week op voorhand te nemen. Je mag ook meer nemen, maar al wat je ervoor neemt ben je nadien minder thuis. Met een minimum dat je nadien 9 weken thuis bent. Je kan dus ook 6 weken op voorhand thuisblijven maar dan ben je nadien maar 9 weken thuis. Als ik 1 week op voorhand stop ben ik daarna 14 weken thuis.

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Jeetje, en wij lopen hier tegen elkaar te roepen dat we zo weinig hebben, :) Ik dacht dat Nederland het korste verlof had... maar Belgie toch nog korter dus...

Ik heb dus 6 week van te voren, alhoewel ik zelf denk dat het dan 4 week van te voren is: de echo's komen namelijk tot nog toe steeds 2,5 week later uit dan wij zelf denken te zijn... (als ik de echo volg, zou ik m'n ei pas gehad hebben toen ik al een week zwangerschapssymptomen had, dus mij maken ze niks wijs, :-D).

Maar goed, heb laatst op m'n werk eens gevraagd: als ons kindje toch op onze datum komt en ik zou het vooraf dus niet uithouden met werken en me ziek melden, houd ik alsnog 12 weken verlof na de bevalling. Ik neem dan ook nog 2 weken overuren op en 2 weken vakantie, dus dan heb ik straks ergens tussen de 14 en 16 weken na m'n bevalling: wel zo fijn idd...

m'n collega werkte door tot 4 weken voor de bevalling, (bleek later toch 2 weken overtijd), maar die liep echt op haar laatste benen! Heb jij dat niet dan nu, dat je vreselijk moe bent?

10. LiesAmber

LiesAmber Actief lid

Jan 7, 2006
    270
    0
    0
    hier ook eentje die er elke nacht om het anderhalf uur uit moet om te plassen, gek word ik ervan :x Ik zit daar bovenop nog met bekkeninstabiliteit en kan amper stappen... Gelukkig heb ik een schat van een vriend die me elke nacht weer uit en in men bedje helpt :oops: Maar voel me er toch niet zo goed bij hoor... Nog even doorbijten dus ! :D Succes meiden ;)

Share This Page