Doet raar bij de laatste fles

Discussion in 'Flesvoeding' started by Valenti, Mar 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Valenti

Valenti Actief lid

Feb 11, 2013
    457
    15
    18
    Ons kleine man doet raar bij zijn laatste fles van 22.00/22.30 uur.
    Hij drinkt eerst normaal tot de helft van zijn fles en dan is het ineens helemaal om. Hij wil drinken maar draait z'n hoofd weg, beweegt z'n hele lichaam en maakt het af door zich te verslikken. Boertje is het niet en we proppen ook niet, maar hij wil wel en ook weer niet drinken. Snappen jullie het nog.

Herkent iemand dit?

2. Mikkydj

Mikkydj Actief lid

Nov 14, 2009
    331
    1
    0
    Mijn dochter deed dit op een gegeven moment ook. We plukte haar toen altijd nog voor die laatste fles.
    Bij haar was dit rond 3 maanden...ik ben toen gestopt met haar wakker te maken voor de laatste fles. Ze sliep toen door tot `s morgens.

groetjes Mik

3. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    Of hij heeft dan genoeg en is zo die laatste fles aan het af bouwen of het is een sprongetje (hier wordt in sprongen ook wel raar gedaan met flessen) gewoon eens proberen die fles weg te laten en dan maar kijken wat er gebeurt....

4. Valenti

Valenti Actief lid

Feb 11, 2013
    457
    15
    18
    Thnx voor jullie reactie.

Ik had zelf ook een beetje het idee dat hij dit doet omdat hij geen zin heeft in die fles. Het klopt idd dat we hem echt wakker moeten maken voor de fles. En misschien slaapt hij door en misschien niet, op dit moment hij hij toch bedacht dat hij om 3.00 uur weer een fles wil. Hij heeft de laatste dagen zo een honger, dat ik met 3,5 mnd toch al voorzichtig ben begonnen met de rijstebloem.

Ik ga denk maar eens proberen wat er gebeurt als ik hem niet wakker maak. Maar hoe kom ik dan aan z'n benodigde aantal cc op een dag. Want 4 voedingen van 200 is te weinig, hij is 5560 gram.

5. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

May 19, 2012
    809
    7
    18
    Tot 6 mnd is alles tussen de 800-1000cc prima! Je doet het dus goed en die fles kan er wie weet inderdaad af? Hoop voor jou op een goede nacht dan! Succes.

6. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Verplaatst naar 'flesvoeding'

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mijn zoonlief kon redelijk doorslapen ( van 19-5u ) op 5 flessen. Maar die gaven we dan wel alle 5 overdag. 5-6 u kwam hij zelf, dan 9u-1u-16-19u

8. Valenti

Valenti Actief lid

Feb 11, 2013
    457
    15
    18
    We hebben de fles waar hij zo deed laten vallen en nu slaapt hij heerlijk van 19.30 tot ongeveer 5/6 in de ochtend. Hij was waarschijnlijk niet zo blij dat we hem wakker maakten voor die fles :) probleem opgelost!

Share This Page