Heeft iemand ervaring met de menzis luierservice? De prijzen zijn namelijk erg aantrekkelijk maar omdat ik er nog nooit iets over gehoord heb van mensen om me heen vraag ik me af wat ik hier precies van moet verwachten.
sorry geen idee, maar had er ook al even naar gekeken, maar ken verder ook niemand die het gebruikt! hier altijd de kruidvat luiers, ook een zeer goede prijs en super luiers! mn zoontje is zo goed als zindelijk nu (alleen nog in bed een luier) maar bij onze beebs ga ik straks als ik door mn voorraad pampers heen ben zeker ook voor de kruidvat luiers!
Ik zit niet meer bij Menzis, maar ook mijn verzekering had zo'n luierservice. Leek mij ook wel handig, maar toen ik ging rekenen bleek dat ik er niet goedkoper mee was. Wel handiger natuurlijk omdat je niet naar de winkel hoeft. Maar wij wonen op 5 min afstand van kruidvat, etos, ah en nog zo meer. Dus voor ons is dat makkelijker omdat je ook thuis moet blijven om die luiers aan te nemen. Mijn advies, reken even goed na of de prijs echt interessant is of dat je beter even naar de winkel kunt gaan. Kijk eens op www.degoedkoopsteluiers.nl daar worden prijzen vergeleken van allerlei merken en winkels.