om de ander half uur en veel slapen

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Lois123, 10 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lois123

Lois123 Lid

28 apr 2016
    33
    0
    6
    NULL
    Breda
    Hii Meiden,

ik heb wat vragen en misschien weten jullie raad? .ik heb een zoontje van 2 weken oud, hij komt goed aan en is naar mijn idee een erg tevreden kindje. Toch komt de onzekerheid omtrent de borstvoeding, gisteren en vandaag komt hij om de anderhalf uur en snachts slaapt hij lekker van 22:00 uur tot 05:00 uur terwijl hij over dag ook super veel slaapt( vaak al tijdens het voeden valt hij inslaap. het komt ook wel is voor dat tijdens de borstvoeding inslaap valt en na 20 a 30 minuten wakker word en weer wilt drinken. Ik snap dat het bij elk kindje anders is maar toch vraag ik me af of ik misschien iets doe wat niet helemaal goed is.
    Daarnaast lukt het niet om hem te laten boeren als hij slaapt niet en al is hij wakker lukt het ook niet.

ik zie graag je reactie tegemoet. Groetjes Lois

2. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Het kan zijn dat je met regeldagen te maken heb. Heb je al borst compressie toegepast eind van de voeding als je kindje slaperig word. Zo help je hem net even wat extra binnen te krijgen.
    Kijk eens op borstvoeding.com. Daar staat veel info.

3. Mamajuli2008

Mamajuli2008 Actief lid

11 okt 2011
    295
    4
    18
    NULL
    NULL
    Niks raars hoor. Zolang je zoontje tevreden is en goed aankomt is het prima. Wat heerlijk trouwens dat hij s nachts al van 22 tot 5 slaapt. Boeren is niet perse nodig na borstvoedingen, ze krijgen veel minder lucht binnen dan met de fles.

4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Dit klinkt als fantastisch babygedrag! Lekker veel slapen, regelmatig komen voor een voeding en tevreden bij mama soms even uitrusten van het drinken. Alles wat jouw kindje doet klinkt niet alleen volstrekt normaal, maar ook nog eens heel goed.

Er is een goede kans dat hij langzaam steeds wat meer tijd tussen de voedingen laat. Maar misschien doet hij dat ook heel opeens. Beide opties zijn normaal.

Geniet van het voorbeeldige gedrag van je kindje, jullie doen het super.

5. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    2 weken en dan 7 uur slapen?😁
    Wat heeeeerlijk...Hier was het hop elke 3 uur drinken,ook in de nacht.

Jullie doen het supergoed 👍

6. Lois123

Lois123 Lid

28 apr 2016
    33
    0
    6
    NULL
    Breda
    Wat super fijn jullie reactie's! Me gevoel zei dat het goed was maar door alle dingen wat je natuurlijk op internet leest ga je toch twijfelen.

Hij slaapt niet elke nacht van 22.00 tot 5.00 hoor vannacht was het om 1.00 uur en toen om 5.00 uur en toen weer om 8.00.. helemaal niet erg natuurlijk.

Bedankt!

Deel Deze Pagina