Kind plast enorm veel!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kus26, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Hallo,

Mijn stiefdochter van bijna 2 plast echt enorm veel! Tis net als ze wat drinkt, het er onderaan zo weer uit loopt + nog wat extra;)
    Ze is soms om het uur zeiknat van romper tot sokken!
    Dit weekend hebben we het drinken nog weer een beetje verminderd, maar het probleem blijft. Ook verschillende merken luiers geprobeerd omdat ik dacht dat het misschien daar aan lag maar ook niet:(
    Moeders vindt het niet erg, en zegt dat het wel over gaat. En wij kunnen in het weekend ook niet naar de CHP want het is niet spoed genoeg.
    En dat plassen lijkt me echt niet goed! Iemand ervaring met zoveel plassen?

2. pcj

pcj Actief lid

22 jan 2009
    205
    0
    0
    het zou een teken kunnen zijn dat ze diabetes heeft en daar kun je alleen achterkomen door een testje te laten doen bij de huisarts. Even een prik in de vinger om te zien hoe hoog het gehalte bloedsuiker is.

Let op: ik zeg niet dat het zo is,maar dat het zou kunnen.

3. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Bedankt voor je reactie! Had er zelf nog niet aan gedacht. Nu alleen die kleine nog naar de huisarts zien te krijgen;)

4. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Inmiddels met onze huisarts gebeld (wat ook haar huisarts is) en ik kan op zondagavond urine opvangen, in de koelkast bewaren en op maandagmorgen mee langs komen. Ze wil eerst testen of het geen blaasontsteking is.

5. pcj

pcj Actief lid

22 jan 2009
    205
    0
    0
    hoe is het gegaan?

Deel Deze Pagina