Hallo meiden! Ik ben op 15/4 gecurreteerd na een zwangerschap van 8, 5 week. Na een maand was mijn hcg level weer op 0 en 47 dagen na mijn curretage werd ik dan eindelijk ongesteld. Ik was opgelucht, want mijn lijf werkte weer!! De volgende cyclus was dit nog 34 dagen, jullie begrijpen wel..Ik had goede hoop dat mijn cyclus zich herstelde! Helaas zit ik nu alweer op dag 43 zonder enig teken van een menstruatie... Ik heb een zwangerschapstest gedaan op dag 30 en nog eentje op dag 35.. Allebei zwaar negatief! Het gekke is alleen dat ik zo'n 2, 5 week geleden ruim een week best wel last van mijn buik had. Een echte ongesteldheidspijn, alleen wat heftiger. Ik dacht dan ook dat het mijn ei weleens geweest kon zijn, alleen.... zou ik nu dan of ongesteld moeten zijn of zwanger.. Dus dat kan ook weer niet! Meiden, wat is jullie cyclus geweest na een curretage??? Verliep dat ook zoals bij mij? Ik heb de ha al gebeld, ik kan een soort van mini pil 'shot' krijgen, dat dan 2 weken werkt en daarna je een ontrekkingsbloeding krijgt waardoor je cyclus een oppepper moet krijgen.. Iemand ervaring mee?? Het is een erg lang verhaal, maar hopelijk herkent iemand dit...!
Hallo Claudia, Hierin herken ik je verhaal. Alleen jij hebt tenminste nog een cyclus, hoewel je het natuurlijk weer regelmatig wilt hebben! Ik heb 7 febr. dit jaar een MA gehad bij ruim 11 weken. Ik had al aantal goede echo's bij gyn. gehad en hartje ook gehoord. 12 weken echo kwam dan ook rauw op ons dak toen het net 3 dg mis was. 12 febr. curretage gehad, daarna helemaal geen cyclus. Dit heeft 5 maanden geduurd!!. Uiteindelijk iom gyn toch een kuurtje orgametril 3dd1tablet voor 10 dagen. Dit zou alles moeten 'resetten'. Ik geloofde daar niet echt meer in maar baad het niet schaadt het niet. En jawel, na de kuur direct een onttrekkingsbloeding. en nu alweer 2x een normale cyclsus van 35 dg gehad! Kortom; mijn advies om alles te resetten wel een kuurtje te nemen. er zijn veel verschillende, HA zal vaak als eerste keus primolut voorschrijven. ( toevallig weet ik dit omdat ik HA-pratkijk werk). Nu maar hopen op goed resultaat! wordt volgende week nog gebeld door gyn. over alle lab-waarden... Wij gaan iig het proberen tot febr. volgend jaar....hopelijk gaat het ons lukken binnen nu en febr. volgend jaar. Anders verder mmm in. Nou, ik hoop dat je er iets aan hebt en dat je cyclus zich helemaal gaat herstellen! Nu maar hopen op een goede toekomste voor ons allen! XxX
Hoi Claudia, Na mijn curretage duurde het ook even voor dat mijn lichaam weer normaal werkte. Ik kreeg na 6 weken ong. Mijn eerste menstruatie, hierna schommelde het twee maanden en vervolgens kreeg ik weer een nette cycles van 28 dagen. Maar heb lang last gehad van buik krampen en verschillende kwaaltjes waardoor ik steeds maar weer dacht dat ik weer zwanger was, maar misschien zat dit ook een beetje tussen de ''oren''. Ik wil je heel veel sterkte wensen. En gun je lichaam wat tijd.
Dank jullie wel meiden! Wat een vervelende verhalen allemaal he.. 'Toevallig' vandaag ongesteld geworden. Komt echt van de tarwekiemolie denk ik. Vorige ronde gebruikte ik dat, toen werd ik na 34 dagen ongesteld en afgelopen ronde niet gebruikt en toen zat ik dus alweer op 44 dagen.. De laatste 2 dagen ben ik het weer gaan gebruiken en boem.. ongesteld Hopelijk is de volgende ronde weer wat korter!
Wat naar zeg! Na mijn curretage van ongeveer 6 jaar geleden had ik gelijk weer een regelmatige cyclus maar het zwanger worden blijft wel uit jammer genoeg.. Ik ben al heel lang (5 jaar ongeveer) niet meer aan de pil. en mijn vriend en ik zijn nu ongeveer 7 maand bezig maar we blijven positief. Ik hoop dat je cyclus snel weer regelmatig zal zijn