de baby gaat om de dag in bad wat doen jullie de andere dag? wassen met washandje? of speciale goedemorgen doekjes?/
Iris gaat ook om de dag in bad. De dag dat ze niet in bad ga was ik haar gezicht, de plooien in haar nek (melkrestjes), haar handjes en haar billen met een washandje
Hier maar 1 hooguit 2 keer per week in bad, hij mag jammer genoeg niet meer Verder is het kop en kont
Tess gaat ook om de dag 's ochtends in bad. De andere ochtenden maak ik haar gewoon met een washandje schoon.
Gewoon wassen met een washandje.. kleine babietjes worden niet zo vies hoor. Ze hoeven niet elke dag of om de dag in de bad.
Jayden gaat om de dag in bad en de andere dagen dan was ik hem op het aankleedkussen, tenzij hij echt alles vol gespuugt heeft dan gaat hij wel in bad.
Layla ging in het begin niet zo vaak in bad, kleine baby's worden inderdaad niet zo vies. Maar nu ze met tandjes begint is spuugt ze veel en kwijlt ze ook veel. Dus ze wordt nu elke ochtend gewassen (kop, nek en kontje) met zwitsal goedmorgen doekjes en om de dag 's avonds in bad.
Hier ook om de dag in bad, vanaf het begin en de andere dag alleen een washandje als hij vies was. Nog steeds om de dag ivm exceemhuidje (die nu door niet teveel en te lang baden en geen parfumhoudende zeep eindelijk bijna glad is). Uiteraard als hij vies is, of naast zijn luier gepoept heeft, gaat ie vaker.
mijn kleintjes gingen elke dag in bad. niet elke dag met zeep. ik had hele fijne niet vette olie die ik op andere dagen gebruikte. ik ben van plan dat nu ook weer zo te doen. ze slapen er heerlijk op. heb alleen die olie nog niet kunnen vinden helaas.
Niet echt specifiek een wasbeurt, die billen poets je toch al met die wegwerpdoekjes (als het inderdaad echt vies is, nog even met een washandje water) en haar gezichtje en handjes maak ik na het eten altijd schoon met een nat doekje. Als ze vies is, dan gaat ze gewoon een keer extra in bad, maar ik denk dat ze nu ongeveer 4 x per week onder de douche/in bad gaat.
kleine babytjes niet vies? nou meid ik heb hier net een luier gehad! man oh man! tot dr nek onder de str*nt! en maar lachen hahaha maar hier ook ene dag in bad andere dag kop en kont en handjes. alleen als ze dus echt helemaal onder de poep zit gaat ze ook gewoon even snel in bad.
Wij deden in het begin ook om de dag in badje en wassen. Maar nu doen we eigenlijk om de dag badje en de andere dag onder de douche even afspoelen. Hij vind de douche geweldig dus is het voor hem ook meteen een leuke afleiding.
Tess ging in het begin iedere dag in bad. Tegenwoordig gaat ze 4 keer in de week en dat is dan of in bad of onder de douche. Iedere morgen word ze van kop tot teen gewassen met een nat washandje.