Enorm zwaar drukkend gevoel in baarmoeder na miskraam?

Discussion in 'Miskraam' started by Minyaweth, Jan 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Op 1 januari ben ik begonnen met vloeien en is mijn miskraam begonnen.
    Ongeveer 5 dagen daarna, is het vloeiem gestopt en had ik nergens last meer van. Het vloeien leek meer op een heftige menstruatie dan op wat anders. Tijdens de inwendige echo was er ook helemaal niks te zien, dus zeker weten hoever ik zwanger was doen we niet, maar volgens mijn berekening was dat 6,5 week.

Nu heb ik sinds gisteren een heel zwaar drukkend gevoel in mijn baarmoeder. En ik weet niet goed wat ik daar van moet denken...
    Herkend iemand dit?

Als ik uitga van mijn cyclus voor de miskraam heb ik mijn vruchtbare dagen net achter de rug...! Dus het word sowieso spannend over 10 dagen ;)

Maargoed, de hamvraag is dus eigenlijk alleen; herkend iemand dit?

Liefs Minya

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Helemaal niemand....?

3. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik weet het niet meid.
    wil je wel nog heel veel sterkte wensen !

4. arielle

arielle Actief lid

Jun 27, 2006
    355
    0
    0
    Minya, ik heb er zelf nog geen last van gehad bij geen van mijn miskramen.
    Hoe gaat het vandaag? nog last? of heb je al gebeld met de ha?
    Sterkte in ieder geval

5. Beertje6676

Sep 16, 2007
    38
    0
    0
    Meid eerst en vooral heel erg veel sterkte met dit verlies en een dikke knuffel van hieruit.
    Om te antwoorden op je vraag sinds mij 2de miskraam heb ik altijd voor rond en na mijn eisprong (dus mijn hele vruchtbare periode) last van een drukkend gevoel in mijn baarmoeder en is deze ook heel erg gevoelig zelfs als ik me buk of draai doet het wel eens soms pijn. De genecoloog zei tegen me dat dat gewoon van mijn eisprong is dat ik me daar geen zorgen om moet maken. Ik voel nu ook sommige cyclussen mijn eisprong nu ook wat ik ervoor nooit heb gevoeld.

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Bedankt voor jullie antwoorden. Het zware drukkende gevoel is verdwenen. Misschien dat het dan toch met de eisprong te maken had...
    Volgende maand maar even opletten of ik het dan weer voel. Ben benieuwd.

7. arielle

arielle Actief lid

Jun 27, 2006
    355
    0
    0
    vorige week heb ik zelf bij de ha post gezeten met een heel erg trekkerig gevoel in/rond mijn eileider rechtsonderin mijn buik. Een dag later bij de ha geweest en die zei dat het een eisprong was geweest.......word ik me nog een dag later toch ongesteld! niet normaal meer. Dus........wie weet een menstruatie op komst?
    (in vond t wel fijn zo want nu is alles weer enigszins normaal voor mijn gevoel!)

Share This Page