Bekijk bijlage 89934 Dit Ronde 9 alweer maar nog altijd even blij met de smiley8) Moest het gewoon even delen sorry
Omdat dikkebuiks hubby nog aan het werk is,, maar als dikkebuiks hubby terug is gaan we babydansen LOL
Zoooooo wat was ik blij toen ik deze test na 1,5 jaar ineens zag! Ik schrok me echt rot (heb geen eisprong van nature) en deze ronde ineens wel. HEb jij altijd 2 dagen een ???? Want ik had hem dus dinsdag 20 juli (niet geklust). En woensdag 21 juli om 17.00 uur nog (wel geklust). Maar pas geklust om 23.00 uur en om 22.00 uur was de smiley een O gewordne. Jij gebruikt dezelfde testen, dus weet jij of ik op tijd was? Btw, heeeeellll veel plezier met babydansen
Ha ik ben ook altijd blij met het smiley tekentje, succes met klussen meid! Hopelijk heb je ze volgende maand niet meer nodig
Ik weet wel zeker dat je op tijd was meid! Soms heb ik 2 dagen een andere dagen maar 1 dag. Maar meestal 2 dagen de.
Dankuuuuu!! Ik hoop ook dat we ze niet meer nodig zullen hebben hehe! Jij ook heeeeeeeeeeeeel veel succes en ook voor jou hoop ik dat je ze niet meer nodig zal hebben!!
Ook als die op 21 juli om 17.00 uur nog een had en om 22.00 uur niet en om 23.00 uur geklust? Ik dacht dat het eitje sprong binnen 24 tot 48 uur na de eerste positieve ovulatietest... Wat wordt dat ding trouwens snel weer negatief he? Betekend dat, dat je LH piek voorbij is en het eitje gaat springen of is hij dan gesprongen? HEb er dus geen verstand van (sorry) want loop al 1,5 jaar in de MMM voor een eisprong.... En spuit normaal injecties voor een ei. Al geklust .
Weet je zeker dat je urine geconcetreed was?? Want dat heeft ook invloed,,mischien dat je daarom de (o) had..?? Ja wij hebben al geklust!!