Om de dag of elke dag?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pientje80, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pientje80

pientje80 Actief lid

17 jan 2010
    151
    0
    0
    Hallo zwangere dames, ik start een nieuw forum omdat ik heel benieuwd ben hoe jullie uiteindelijk zwanger zijn geraakt. Mijn gynaecoloog zegt dat je in de vruchtbare dagen het beste om de dag kunt vrijen, maar soms is de neiging heel groot om dat maar elke dag te doen. Hoe zijn jullie zwanger geworden? En hoe vaak kluste je in die week? Ik ben heel benieuwd en hoop dat jullie het geen probleem vinden om dit met me te delen.

2. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Voor de spermakwaliteit is het beste om de dag. Sperma blijft zeker 48 uur in de baarmoeder. Het gaat om kwaliteit en niet kwantiteit. (hoewel het liefst kwantiteit en kwaliteit)
    Zo blijft sex leuk!!

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    uhm de dag voor de eisprong en de 2 dagen erna. De dag zelf hadden we heen zin hahahaha!

4. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Hier om de dag :)

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Euh, hier 1x per week.. en had volgens de echo's in het ziekenhuis niet eens een eisprong gehad (vandaar dat we 't ook niet vaker deden). Ook nog een kuur provera gehad, en 2 dagen na die kuur een positieve test.. :D

6. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Hier maar 2x sex gehad. Had net die maand ervoor een miskraam gehad en geen idee hoe mijn cyclus was. Gewoon 2x sex gehad toen we zin hadden en dit was schijnbaar genoeg. Bij de eerste trouwens ook alleen sex gehad wanneer we zin hadden en niet op cyclus gelet in de maand dat ik zwanger werd.

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb een MA gehad en daarna had ik zoiets van zoek het lekker uit we doen het wel wanneer we zin hebben....
    En heb ook geen rekening gehoude met vruchtbare dagen en gewoon seks gehad als we zin hadden, niks plannen of iets dergelijks en het had effect ;)
    Voor de miskraam deden we het ook vaak als we zin hadden maar meestal om de dag tijdens mijn vruchtbare periode!

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik op de dag voor de eisprong 3 keer...

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    euh volgens mij gewoon elke dag soms zelfs 2 keer op een dag.. we waren op vakantie ;)

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.012
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Gewoon wanneer we zin hadden. Ik wist toch nooit precies wanneer mijn eisprong was. Ik geloof dat we in de betreffende week twee keer sex hebben gehad. (Pas getrouwd... maar in tegenstelling tot wat je zou verwachten waren we met andere dingen drukker dan met klussen. Haha.)

11. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    om de dag terwijl er ook 2 dagen tussen heeft gezeten dit ongeveer een week. Ik had een onregelmatige cyclus tussen 28 en 38 dagen dus mikken was erg lastig.

12. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Om de dag! Maar mijn eisprong is altijd heel erg regelmatig en daarom voor ons makkelijk te 'plannen'. Hoewel het voor ons beslist geen 'moetje' was hoor, als we geen zin hadden dan gebeurd het gewoon niet. Komt weinig voor :D, maar opgelegde sex is ook niks...;)

13. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Ik heb ovulatietesten gebruikt. Had geen geduld meer :D
    Toen twee dagen voor de eisprong, op de dag zelf en twee dagen later.

14. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    ik voelde steken in mijn aan mijn rechterkant, dus ik dacht dat zal vast mijn eitje zijn aangezien ik ongeveer 2 weken na 1ste dag nod was. Geklust die dag en daarna pas een paar dagen later....

15. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Wij deden ook gewoon wanneer we zin hadden en ik had eigenlijk gedacht dat we de eisprong gemist hadden, maar t was toch raak... De dagen voordat ik mijn ei verwachtte hadden we elke dag, toen een paar dagen niet (te moe, hahaha) en daarna weer een paar keer elke dag. We hebben een mooie jongen, dus het werkte wel ;)

16. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    Ik had voor het eerst sinds mijn MA een positieve ovutest en die kans wilden we niet voorbij laten gaan. Dus na de positieve ovutest iedere 12 uur(4x) een nieuw voorraadje zwemmers aangeleverd :D
    Vond het geen "moeten", vond het eigenlijk wel spannend om nu echt voor een beebje te klussen

17. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    gewoon wanneer we zin hadden, en als we geen zin hadden sowieso rond de eisprong (to be sure;))

succes met zwanger worden!

18. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Wij konden niet op een cyclus letten omdat ik toch niet regelmatig ongesteld wordt en was ook niet bezig met ovulatie testen ofzo. Dus wij deden het gewoon als we zin hadden wat hier ongeveer 3 keer per week is.

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Om de 2 dagen, ik vind om de dag (en iedere dag dus ook) echt veel te veel ;). En zo mis je je eisprong ook niet (sperma blijft best even leven). Op deze manier al 3 keer zwanger geworden binnen 6 rondes (1 keer de 4e of 5e eisprong en 2 keer de 3e eisprong)

20. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Elke dag:p Toen had ik nog veel sexdrive hihihi:D Zodra we zin hadden deden we het. Dat is/was vaak 5 a 6 keer per week

Deel Deze Pagina