Om de dag of elke dag?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pientje80, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Wij deden het rond de vruchtbare periode de eerste paar maanden om de dag. In de maand dat ik zwanger raakte hebben we nergens op gelet. Niet eens of ik vruchtbaar was. We hebben het toen maar 1 x gedaan en het was raak.

2. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    wanneer we zin hebben
    het heeft geen nut om seks te hebben als ik geen zin heb (voor mijn gevoel dan)
    ook al is het voor een babytje, ik doe niet aan seks omdat het moet

3. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Elke dag tijdens mijn vruchtbare dagen. Zie het resultaat.;)

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Gewoon zo veel mogelijk :D
    Elke dag flink erop, zo is het ons alle 3 de keren vrij snel gelukt.
    Alleen niet als ik ongesteld was natuurlijk.
    Nu kan ik me voorstellen dat elke dag sexen na een jaar niet meer zo spontaan is. Maar misschien af en toe eens een maand goed los? ;)

5. Seth

Seth Niet meer actief

eigenlijk elke dag en soms wel 2x op een dag......
    maar dat is bij ons normaal.....dat was nog niet eens omdat ik mn ei verwachtte ofzo.... just for fun!!:D

Ei was ook 12 dagen eerder dan normaal.....:$

Wij zijn altijd konijnen..... :D
    (hier trouwens eerste keer door pil, tweede ronde 1 en nu ronde 2........)

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Gewoon wanneer we zin hadden.

Mijn man is internationaal vrachtwagenchauffeur, dus klussen om de vruchtbare dagen ging hier zo ie zo niet echt op.
    Het weekend dat ik zwanger ben geraakt, kwam hij op zaterdagmiddag thuis, en ging zondagmiddag al weer aan het werk. Ook niet na de daad met de benen omhoog blijven liggen of zo, gewoon opgestaan, en meteen onder de douch gesprongen.

7. Zindy

Zindy Actief lid

31 dec 2008
    306
    0
    0
    Bij ons duurde het een jaar voordat we zwanger werden.
    In het begin probeerden we 2-3 keer per week te vrijen, maar op een gegeven moment besloten we om alleen nog maar te vrijen wanneer we zin hadden. Het moet wel leuk blijven vonden wij ;)
    Dat was zo'n 1-2 keer per week (vooral in het weekend aangezien we doordeweeks vaak moe zijn). En zie mijn banner voor het resultaat!!

Ik wist overigens niet wanneer mijn vruchtbare dagen waren, aangezien ik een onregelmatige cyclus had. Anders had ik denk om de dag gevreeën, rond die dagen.

Aan ovulatietesten ben ik nooit begonnen; dit vond ik te stressvol.

8. giraf

giraf Niet meer actief

Wij doen het wanneer we zin hebben, dat kan soms 4x per week zijn, maar ook wel eens veel minder 1x in de 2 weken ofzo.
    Ik wist ook niet wanneer mijn vruchtbare dagen waren aangezien ik een onregelmatige cyclus hab/had.
    Als ik zo terug reken hebben we het in de periode dat ik zwanger ben geraakt, maar 2x gedaan die week.

9. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Bij de eerste 2 ben ik aan t klooien geweest met Clomid en had toen dus zich op me eisprong want ik moest vanaf de 10e cd om de dag een echo laten maken om me eisprong te volgen.

Bij deze ben ik spontaan zwanger geraakt tijdens de vakantie. Was gewoon aan de pil en had een afspraak staan voor een sterrilisatie. 10 dagen voor die afspraak ging ik op aandringen van me moeder maar een test doen want zij was er zwaar van overtuigt dat ik zwanger zou zijn want ze zag wat aan me en die buikgriep die ik dacht te hebben zou geen buikgriep zijn.

Nou ze had gelijk ik ben door de pil heen zwanger geraakt. Geen antibiotica enzo gebruikt en gewoon netjes de pil geslikt maar toch zwanger geraakt.
    Niet geheel de planning maar deze kleine is zeker van harte welkom ;)

Deel Deze Pagina