Zo spannend voor de 2e keer proberen...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Manoes, 7 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manoes

Manoes Actief lid

16 jul 2015
    339
    0
    16
    Hallo allemaal..
    Vorige keer was ik in de 2e ronde zwanger van een hele mooie en gezonde jongen(nu 10 maanden)
    Ik wil zo graag weer opnieuw zwanger worden. Helemaal omdat ik (al) 35 ben. We proberen het vanaf half augustus, dat is nog niet zo lang. Maar omdat ik de eerste keer zo snel zwanger was, was de negatieve test vorige maand toch weer een teleurstelling! Ik ben zo benieuwd of het me deze keer weer mag lukken! Wie ook?

2. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Ik wil jou in ieder geval veel geduld en succes wensen ;) hopelijk mag je gauw een posi test in handen hebben.

Hier al op weg naar de tweede dame, maar ik vond het ook zo spannend om voor de tweede te beginnen :)

3. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ik wil je veel geluk, en ook plezier wensen.
    Ik kan die teleurstelling heel goed begrijpen.
    Bij mn dochter in ronde 1 zwanger en nu was ik het in ronde 5. Bij ronde 5 mag ik natuurlijk alsnog in m'n handjes klappen, maar het is dan zo'n teleurstelling, vooral omdat je, ookal mag het niet, je diep van binnen toch denkt dat t wel weer zo snel lukt, vooral als dat, zoals bij mij, in de hele familie voorkomt.

Maar het hoeft niet altijd zo snel,ookal kan t nog heel snel.. heel veel succes en plezier en ik duim voor je dat het snel raak mag zijn.

4. Manoes

Manoes Actief lid

16 jul 2015
    339
    0
    16
    Dankjelliewwl:) ik hoop dat het snel weer raak mag Ijn!:(

5. Manoes

Manoes Actief lid

16 jul 2015
    339
    0
    16
    Sorry voor spelfouten..koude vingers ik ben buiten

6. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Spannend! Ik ben in oktober gestopt.. moet mijn eerste menstruatie nog verwachten(hopelijk niet). Spannend!!

Veel succes!

7. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Heel herkenbaar! Wij zijn ook net begonnen voor nr 2.
    De eerste hebben we 9 maanden over gedaan, daarom nu direct al met ovulatietesten begonnen. Mag graag weten wanneer ik mijn nod ongeveer kan verwachten.
    Garantie dat wanneer de eerste snel raak was en dus nummer 2 ook heb je niet helaas...
    Heel veel succes

8. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Hoi Hoi ik herken me in jouw verhaal.
    Ik ben ook een mama (35 jaar ) van een zoontje van bijna 4. Bij hem raakte ik erg snel zwanger...binnen 3 maanden.
    Ook ik heb in juni de spiraal laten verwijderen en zijn we gestart voor een 2e. Maar helaas ook nog steeds negatieve testen.
    Nu hebben we ook een beetje de pech dat mijn man in februari is geopereerd aan bal kanker en hebben ze er 1 weg gehaald. Nu ben ik stiekem ook een beetje bang dat ook dit invloed heeft naast mijn leeftijd op het mogen krijgen van een 2e.

Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat we gauw zwanger mogen raken van een nieuw wondertje

9. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar, bij onze eerste was ik gelijk zwanger en vandaag ongesteld geworden en dus op naar de vierde ronde.
    Heb ook nog eens vrij lange cyclussen, dus dan duurt het elke maand zo lang.. Ik voel helemaal met je mee, elke maand wachten voelt als een maand te lang, als je iets graag wil.

10. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Herkenbaar hoor. Bij de eerste direct zwanger. Nu bij de 2e in ronde 10. Succes!

11. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.106
    17.110
    113
    Succes en veel plezier in deze spannende tijd. Hopelijk is het gauw raak :D

12. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Spannend weer.
    Hopelijk heb je snel weer een positieve test.

Hier bij de eerste binnen 2/3 rondes zwanger. De tweede had wat meer voeten in de aarde maar is inmiddels ook onderweg.

13. Ketjapmanis

Ketjapmanis Actief lid

11 nov 2015
    222
    113
    43
    Hier al 11 rondes bezig voor de 2e. Bij de eerste duurde het ook 11 rondes en hoop dat het zover is nu, want ik ben er echt een beetje zat van, dat gedoe ;)
    Maandag is mijn NOD (al kan dit ook zaterdag al zijn). Afgelopen dagen veel buikpijn gehad en heb echt heel veel afscheiding. Voel me verder niet zwanger dus ik ga er van uit dat het weer niet raak is.
    Succes voor jullie allemaal, hopelijk snel raak!

Deel Deze Pagina