Hallo dames, Ik dacht deze maand weer eens ovutesten te gebruiken. Tegen beter weten in heb ik ze van het kv gehaald. Ik heb al eens eerder een slechte ervaring gehad met deze testen maar ik dacht mss had ik een slechte verpakking ofzo (is ook al weer 2,5 jaar geleden). Maar prompt deze keer weer slechte ervaring. Ik ben net 3 dagen aan het testen. Woensdag begonnen, dat was 1,5 week na mijn ongi (vanaf dag 1 van ongi) en hier dan het resultaat: Welke is nu positief??? en nog een foto P.s. Ik zie dat alleen een link in dit bericht staat. Ik heb geen idee hoe ik de foto gelijk zichtbaar krijg.....iemand?? Liefs Kweb
ik zou zeggen dat de onderste positief is, daarvan is het streepje even dik als de controle lijn. ik had zelf de over testen van markrplaats (ff zoeken op ovulatietesten) spot goedkoop en kijk banner... 1e ronde hij was echt goed duidelijk.
ow sorry ik zie dat je al lang bezig bent,dan komt mijn vorige berichtje miss een beetje gevoelloos over. zo is het niet bedoelt natuurlijk. ik hoop dat je snel zwanger bent!
De onderste is in elk geval het positiefst. Maar... volgens mij zijn dit kruitvat-testen als ik het goed heb. (sorry, slechte lezer. zie nu dat het er ook bij staat) Zou toch andere kopen hoor. Ik lees er veel slechte dingen over. Van 'altijd positief, zelfs bij mannen' tot wat ik heb meegemaakt: negatief terwijl een andere test (die ik die dag met de post binnen kreeg) eraf knalde. Ik zou even op internet kijken. Bv MatCare (vind ik erg goed) of zwanger&kids. Stukken goedkoper! Succes! Hoop dat het snel raak is!!!
Hoi Cilla, Geeft niet hoor. Kwam niet gevoelloos over. Ik heb maandenlang de testen van sensitest gebruikt, maar daar had ik nooit duidelijke dikke strepen zeg maar. Kon wel zien wanneer die posi was, maar t spatte er niet vanaf zeg maar. Deze keer heb ik woensdag snel bij het kv deze testen gehaald, ook omdat ik te ongeduldig was om ze te bestellen. Ik had eigenlijk gehoopt dat ze na 2,5 jaar wel verbeterd zouden zijn. Ja, ze zitten in per stuk in een nieuw soort folie`tje verpakt, maar das ook de enige verandering. Het denk zelf dat morgen of overmorgen pas de test als posi gezien mag worden. Ik had nu een heel klein beetje vruchtbaar slijm, dit zal morgen/overmorgen wel doorzetten denk ik. Nouja, in elk geval bedankt voor je reactie !!! En jij gefeliciteerd met je zwangerschap Hoop dat alles goed gaat.
Als je testen wilt die knallen dan zou ik voor MAtCare gaan!!! Zanger&kids zijn ook niet zo heel fel in kleur. Bij Matcare knalt een positieve test van de dipstick en is er echt geen twijfel mogelijk (is mijn ervaring) PS. Heb geen aandelen hoor
Hoi Merah, Mss dat ik wel eens die van matcare ga uitproberen. Eigenlijk is het niet de bedoeling dat ik weer zou gaan testen, daar ben ik eigenlijk lang geleden al mee opgehouden. Maar ik was even benieuwd. Nou, klussen zullen we toch wel en dan zal ik mijn temp even in de gaten houden. Liefs kweb
lieve kweb, kruidvat staat bekend om 5 dagen positief testen. ik had ze van sensitest (sensitest.nl) zijn me prima bevallen. ik testte toen rond 11 uur in de ochtend. Ik duim voor je (K)
Kweb@ Ik heb geen verstand van ovu testen , maar volgens mij zien ze er goed uit. Dat word gezellig in bed klussen meis En? hoe gaat het nu? Ik zie in eens dat het bericht van eerder is.